arora ar 11-200 tiger
evet arkadaşlar geri adım atmak zorundayım. hem yazılarınızı okuyuınca. hemde lucas ve metehanla bire bir konuşmalarımdan. ötürü vaz geçtim..hakkımda hayırlısı olsun.. herkes karşı çıkıyorsa vardır bir sebebi.teşekkür ederim seviyorum. sizleri:rendeer: önümüzdeki maçlara bakıcaz artık..:cat:
aga sana 10 numara bi motor önereyim tabi henüz bi motor almadıysan bence bi düşün derim '' ARORA AR 11-200 Tiger '' makina 198 cc titreşim denen bişi yok o yönden için rahat olsun makina kaçıoda 160 gördüm enson yalnız göstergelerinde ufak bi ayarsızlık var onu yaptıracan serviste ben yaptırdım 160 net çekiş süper 200 cc nin verdiği güven var yakıt olayı baya az titreşim önleyici var makinada fln filan makina kullanılacak makina sen ona iyi baktığın sürece o seni üzmez...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
ki makinanın fiyatını unuttum söylemeyi ARORA AR 11-200 Tiger : 3.000 TL bence değer
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------
makinanın (0) fiyatı bu :queen::thumleft: