- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #21
evet arkadaşlar geri adım atmak zorundayım. hem yazılarınızı okuyuınca. hemde lucas ve metehanla bire bir konuşmalarımdan. ötürü vaz geçtim..hakkımda hayırlısı olsun.. herkes karşı çıkıyorsa vardır bir sebebi.teşekkür ederim seviyorum. sizleri:rendeer: önümüzdeki maçlara bakıcaz artık..:cat: