Prensipte anlaştım Kanuni Racer 200.. hayırlısı artık

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
evet arkadaşlar geri adım atmak zorundayım. hem yazılarınızı okuyuınca. hemde lucas ve metehanla bire bir konuşmalarımdan. ötürü vaz geçtim..hakkımda hayırlısı olsun.. herkes karşı çıkıyorsa vardır bir sebebi.teşekkür ederim seviyorum. sizleri:rendeer: önümüzdeki maçlara bakıcaz artık..:cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
tamam..
ş,mdi madem o motoru almıyorsun..
ver bana o 2500 tl yi..

bak başına ne işler açarım senin...:queen::flower::thumleft:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Madem Bilen bilmeyen bir yorum yapmış bende yapayım bari :)
Madem Kanuni o kadar kötü,
benımde antipatim olan motor olan CBF 150'yi alma derim,
eger düşünürsen ybr ESD öneririm,
2011,,2012 CBF 150'ler 5,,,10 binlere gelmeden motor yaz çalışmalarına başlayım SİNEK SAVAR DUMANLAR ATMAYA BAŞLIYOR,
ve servislerinde dedikleri BU, BU MODELLERDE KRONIK sözü kulagımdan çıkmıyor...

Hadi Hakkında Hayırısı...
Bu arada Arkadaşlar KANUNİ ALINMAZ PARAYI ÇÖPE ATMAYA GEREK YOK diyen arkadaşlarada 1...2 sözüm var ben 35 bin km kadarcık kullandım 2006,,,2011 yılları arası bu motoru ve 1 haftada 1800,,2000 km'lik turlarada rahatlıkla çıktım...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hocam yanlış anladın.Bizim amacımız marka fanatikliği ya da reklam yapmak değil.Sadece gerçeklerden bahsediyoruz.Sizce o makine 2500 lira eder mi?
Ya da 2500 lira için daha kârlı alternatifler yokmudur? Veya bütçe biraz daha zorlanıp 3000 liraya çıkarılsa alternatifler zorlanabilir.Mezit üstadımın fikri en önemlisi tabi ki...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kanuni Racer'a 2500 lira verilmez dedim, yüzüne dedim hatta bugün. Hacer olaydı verilirdi, ama Racer'a asla.
Yarın gel yine derim, öteki gün gel yine derim. Hacer'a evet Racer'a hayır :p
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
bence de 2500 üstüne biraz daha komulur cbr 125 alınır eski kasa
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Mezit arkadasları dinleyip vazgeçmiş olmana sevindim..Racere o para verilmez .Arkadasların bazıları YBR 125,cbr 125 falan demiş demiş ama sanırım endamını bilmedikleri için(aşağı yukarı 130 kg ve ona paralel boy) böyle bir alternatif sunmuşlar.
Hele bi araştırıp soruşturalım sabır tamamm..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Mezit arkadasları dinleyip vazgeçmiş olmana sevindim..Racere o para verilmez .Arkadasların bazıları YBR 125,cbr 125 falan demiş demiş ama sanırım endamını bilmedikleri için(aşağı yukarı 130 kg ve ona paralel boy) böyle bir alternatif sunmuşlar.
Hele bi araştırıp soruşturalım sabır tamamm..
:D 130 mu? Nasıl yaa.Hocam cbr 125 alınır demiştir Samet üstadım.:DSanırım bu ayrıntıyı atlamış.Size şöyle Hayabusa yakışır.Şakası bir yana RAcer olmazsa ne tür bir alet düşünüyorsunuz?
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
:D 130 mu? Nasıl yaa.Hocam cbr 125 alınır demiştir Samet üstadım.:DSanırım bu ayrıntıyı atlamış.Size şöyle Hayabusa yakışır.Şakası bir yana RAcer olmazsa ne tür bir alet düşünüyorsunuz?


Samet espri yapmıştır,mezit cbr 125 i cebinde taşır:pBen mümkün olursa eğer en azından hyosung 250 gt yada gv uyar diyorum..en azından.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bence de 250 gt güzel seçim olur ama 2500-3000 tl civarına biraz zor gibi.Mezit üstadımın keseyi açması ya da başka yol bulması lazım.130 kg olup yamaha crypton kullanan bir tanıdığım var.Çok güzel görünüyor.:)Bana sempatik geliyor.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
:D 130 mu? Nasıl yaa.Hocam cbr 125 alınır demiştir Samet üstadım.:DSanırım bu ayrıntıyı atlamış.Size şöyle Hayabusa yakışır.Şakası bir yana RAcer olmazsa ne tür bir alet düşünüyorsunuz?
sanırım yanlış anlamışsın..en azından Mezitin o motora binebilme kısmını....:queen::queen::flower::flower:

yazdığım şey aşağıdadır...

evet konulur cbr 125 alınır belki ama malesef Mezit bahsettiğin motorun üstüne konamaz,konulamaz....:queen::flower::flower::pl::pl:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
mezük abi cryptonun üzerine binerse yolda görenler aha adam ne kadar hızlı havada gidiyor derler :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Gerçekten 2'inci sayfayı okuyana kadar dedimki, bu mezit bu işi bilmiyormuş ama bize biliyorum numarası yapıyormuş dedim ama ikinci sayfayı okuyunca içim rahatladı :mrgreen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
700 daha verip (hemde taksitle ) sıfır kanuni enduro 200 almak daha mantıklı olur. Şahsen ben düşünüyorum bir tane :)
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
İlk sayfayı okuyunca korktum alıcaksın dıye ama şükür dönmüşsün :D
mondial 150 mr vulture alsan sıfır 2900 162 cc bunun kadarda belkı daha fazla beygiri var... hemde sıfır yani:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
sanırım yanlış anlamışsın..en azından Mezitin o motora binebilme kısmını....:queen::queen::flower::flower:

yazdığım şey aşağıdadır...
Haklısın Samet üstadım.Ezbere yazmışım özür dilerim.:( Kusura bakmayın.Şimdi okudum anladım.Bu arada Mezit üstadım neye karar verdi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
o cüsseye en uygun gidecek tarz CRUıSER olacaktır,
o motorların amortısorlerı yüke dayanıklı olur cunkı,
onun dışında ne alırsa alsın,
ilk aldıgı gun gıbı olamaz...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
evet arkadaşlar geri adım atmak zorundayım. hem yazılarınızı okuyuınca. hemde lucas ve metehanla bire bir konuşmalarımdan. ötürü vaz geçtim..hakkımda hayırlısı olsun.. herkes karşı çıkıyorsa vardır bir sebebi.teşekkür ederim seviyorum. sizleri:rendeer: önümüzdeki maçlara bakıcaz artık..:cat:

1000 lira bile verilmez...
Bana sorsan 500 de vermem.. :cat:
Sakın kardeşim sakın.... :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst