- Katılım
- 26 May 2011
- Mesajlar
- 186
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.Yılbaşından bir süre önce almış olduğum motorum için Power Commander ürününü almak istiyorum.Anladığım kadarı ve yabancı kaynaklı forumlardan araştırdığım kadarı ile mevcut beyin üzerinde oynamak ,map atmak tam randımanlı olarak performansa bir etki etmiyor.Etki ediyor etmesine ama daha sağlıklı zengin karışım oranı için bu cihazın tercih edilip çok beğenilmiş olduğunu gördüm.Malum Euro normları ve kısıtlanmış çalışma mantığı ile mevcut beyine istinaden daha performansa yönelik olduğu aşikar.
Burada danışmak istediğim aslında daha önce Dyno Jet uygulaması yapmış herhangi biri ile tanışıp sohbet etme imkanım olmadı.Bununla birlikte bunu uygulayan bir yer yada birileri varmıdır bilmiyorum.Bu sebeple konu hakkında hem genel olarak hem uygulayabilmem için yer ve fikir verebilecek arkadaşlardan öneriler bekliyorum.
Teşekkürler...
Burada danışmak istediğim aslında daha önce Dyno Jet uygulaması yapmış herhangi biri ile tanışıp sohbet etme imkanım olmadı.Bununla birlikte bunu uygulayan bir yer yada birileri varmıdır bilmiyorum.Bu sebeple konu hakkında hem genel olarak hem uygulayabilmem için yer ve fikir verebilecek arkadaşlardan öneriler bekliyorum.
Teşekkürler...