Power Commander hakkında(KTM 690 SM Prestige için)

Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Merhaba arkadaşlar.Yılbaşından bir süre önce almış olduğum motorum için Power Commander ürününü almak istiyorum.Anladığım kadarı ve yabancı kaynaklı forumlardan araştırdığım kadarı ile mevcut beyin üzerinde oynamak ,map atmak tam randımanlı olarak performansa bir etki etmiyor.Etki ediyor etmesine ama daha sağlıklı zengin karışım oranı için bu cihazın tercih edilip çok beğenilmiş olduğunu gördüm.Malum Euro normları ve kısıtlanmış çalışma mantığı ile mevcut beyine istinaden daha performansa yönelik olduğu aşikar.

Burada danışmak istediğim aslında daha önce Dyno Jet uygulaması yapmış herhangi biri ile tanışıp sohbet etme imkanım olmadı.Bununla birlikte bunu uygulayan bir yer yada birileri varmıdır bilmiyorum.Bu sebeple konu hakkında hem genel olarak hem uygulayabilmem için yer ve fikir verebilecek arkadaşlardan öneriler bekliyorum.

Teşekkürler...


429416_10150633579959031_557484030_9208295_325853071_n.jpg
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
merhaba bildigim kadarıyla 690 ların icinde akropovic eksozların hazır programı yuklu onu aktif hale getirebiliyorsunuz diye biliyorum yanlıs hatırlamıyorsam :S
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Evet haklısınız.O zaten son güncellemeden sonra tekrar yüklendi.Benim bahsettiğim bu cihaz genel olarak özetlemek gerekirse; oksijen ve benzin karışım hesaplamalarını çok daha verimli çalışma düzeni sağlayacak şekilde çalışıyor.Diğer bir deyişle zengin karışım dengesi için piyasada bu aleti kullanan çok insanın olmasından ötürü ,bende tercih etmelimiyim ,ve edersem nerede uygulamasını yaptırmalıyım.Cevabınız için teşekkür ederim.

merhaba bildigim kadarıyla 690 ların icinde akropovic eksozların hazır programı yuklu onu aktif hale getirebiliyorsunuz diye biliyorum yanlıs hatırlamıyorsam :S
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
bu motosikleti bir yerden hatırlıyorum, geçenlerde 2. suadiye sapağına saptığımda (akşam)
arkamdan bir hırıltı sesi hızla yaklaştı iri yarı rotweiler pitbull tarzı bir köpek sandım ve çok korktum, (motosiklette fobi haline geldi)
yaratık sesi çıkaran motosiklet acaba siz miydiniz?
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Geçenlerde dediğiniz 1 ay civarı ise aynı istikametten geç saatte geçmiştim.Yakın zamandan bahsediyorsanız ben olamam.Muhtemelen yakın zamanda iseDucati Hypermotard olmalı köpek hırlaması ve Supermoto dendiğinde aklıma gelen bu oldu :)

bu motosikleti bir yerden hatırlıyorum, geçenlerde 2. suadiye sapağına saptığımda (akşam)
arkamdan bir hırıltı sesi hızla yaklaştı iri yarı rotweiler pitbull tarzı bir köpek sandım ve çok korktum, (motosiklette fobi haline geldi)
yaratık sesi çıkaran motosiklet acaba siz miydiniz?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
siyah renkti sizin motosikletinize benziyordu, geç saatti evet yaklaşık 1 ay diyebiliriz.
motoru bırakıyodum o derece korkuttu sesi... (kızdımda üstelik) yakalamaya çalışsamda uzamış gitmişti çoktan, neyse...
daha önceden köpeklerle ilgili kötü bir anı yaşadığım için aşırı tedirgin oldum.
powercommander olayına gelirsek, korlasta Cengiz'le konuşabilirsin o bu tür konulardan iyi anlar.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Genelde insanları korkutacak hareketlerde bulunmayan biriyim.Motosiklet kullanım tarzım agresif olabilir ama tepki alacağım hareketlerde bulunmaktan kaçınırım.O bensem eğer ki siyah değil motorum görüldüğü üzere(gece karanlığında öyle görünmüşte olabilir bilmiyorum)sükuneti bozacak tavırda olmuşsam kusura bakmayın :)

Öneri için teşekkürler hafta içi korlasa uğrayacağım bakalım ne diyecek kendisi bu duruma.

siyah renkti sizin motosikletinize benziyordu, geç saatti evet yaklaşık 1 ay diyebiliriz.
motoru bırakıyodum o derece korkuttu sesi... (kızdımda üstelik) yakalamaya çalışsamda uzamış gitmişti çoktan, neyse...
daha önceden köpeklerle ilgili kötü bir anı yaşadığım için aşırı tedirgin oldum.
powercommander olayına gelirsek, korlasta Cengiz'le konuşabilirsin o bu tür konulardan iyi anlar.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
motosikleti benzetmişte olabilirim, siyah derken karanlık bir silüetti :)
sorun değil, sağlık olsun. umarım Cengiz yardımcı olur, bildiğim en iyisi...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
yakından tanıdığım birtek o var, kendisi o tarz işlerle pek ilgilidir,
powercommander tek başına olmaz diye biliyorum buji ve hava filtresi gibi parçalarında değişmesi gerekebilir,
ama atıyorum, ezbere konuşuyorum. sizin beklentiniz detaylı bir konu, bilir kişilerle konuşmak daha doğru olur.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Evet hava filtresini ayarladım.Egzost zaten mevcut buji ve gerekli diğer ekipmanlar için kendisi ile görüşeyim.Zaten bayiiliğini korlas yapıyormuş Dynojet'in kendi sitesinde de Türkiye kısmında Cengiz bey'in ismi ve maili yazıyor.Birkaç yazıda da araştırdığım kadarı ile hep kendisinin ismi verilmiş ve önerilmiş.Yararlı bilgiler verdiniz tekrardan teşekkür ediyorum.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
jagadam da sm400 var, onda jet kit takılı, yakında benim motorda da takılı olacak :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Bu işin sonucunu merak ediyorum yalnız, projenizi yaptıktan sonra lütfen resimli anlatımda bulunun.
karışık bir konu, borular, benzin pompası ve daha birçok parça değişebilir gibi geliyor.
olaya sadece powercommander olarak bakmamak lazım, modifiye görecek.
Cengiz Mise daha önceden TR' nin en hızlı hayabusasını yapan kişi ve daha birkaç ay önce yeni zx10r modifiyesi yapıyorlardı,
bazı üniteler, programlar gerektiriyor olabilir, kendisi bu tarz konuların mühendisidir.
Not: ucuza kaçmayın, ne gerekiyorsa yaptırın işinizi sağlama alın! tabi bütçe meselesi bu işler, ama düzgün olmazsa olmuyor! arabada ki gibide olmaz sonuçta bu bir motosiklet malum tehlikesi var.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Mevsimi gelmiş anlaşılan :)

jagadam da sm400 var, onda jet kit takılı, yakında benim motorda da takılı olacak :)


---------- Post added at 09:07 ---------- Previous post was at 09:05 ----------

Buda aklımda olsun teşekkür ederim önerin için.

senin işini küçükyalıdaki moto triple çözer. dynolarıda mevcut.


---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:07 ----------

Kesinlikle bir süredir araştırıp ciddiye aldığım modifikasyonlardan biri olacak bu.Egzantrik ve subap modifiyesi ile birlikte oldukça randımanlı sonuçlar alacağımı düşünüyorum.Bu Power Commander uygulamasınıda fotoğraflar ve detaylar ile birlikte anlatarak buraya yerleştireceğim.Maddi yeterlilik ile birlikte bir an önce girmek istediğim bir proje .Ben de farkındayım ki ayrı ayrı maddelere dökülebilecek bir iyileştirmeden ziyade hepsini kapsayan kombinasyon diyebileceğimiz bir proje olacak.Ne gerekiyorsa yapmak için önümüzdeki ay muhtemelen başlayacağım.Yardım ve yorumların için teşekkür ediyorum tekrardan.



Bu işin sonucunu merak ediyorum yalnız, projenizi yaptıktan sonra lütfen resimli anlatımda bulunun.
karışık bir konu, borular, benzin pompası ve daha birçok parça değişebilir gibi geliyor.
olaya sadece powercommander olarak bakmamak lazım, modifiye görecek.
Cengiz Mise daha önceden TR' nin en hızlı hayabusasını yapan kişi ve daha birkaç ay önce yeni zx10r modifiyesi yapıyorlardı,
bazı üniteler, programlar gerektiriyor olabilir, kendisi bu tarz konuların mühendisidir.
Not: ucuza kaçmayın, ne gerekiyorsa yaptırın işinizi sağlama alın! tabi bütçe meselesi bu işler, ama düzgün olmazsa olmuyor! arabada ki gibide olmaz sonuçta bu bir motosiklet malum tehlikesi var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst