polisin yaptığına bak.motorcunun önünü kesiyo(video

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
15
motorcu için tek diğebileceğim DİKKAT DİKKAT DİKKAT ET motor kullanırken kimsenin sizi takmayacağını düşüneceksiniz, buna benzer 2 kaza geçirdim 1' inde hasar büyüktü ama yinede koparamadı (bu sevda bitmez :))
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
polisler bazen çok küstahça davranabiliyor trafikte, dönüşlerde en öne geçmeler, yolu kesmeler.... :farao:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
show yapiliyo orda, birsuru motorcu, kameralar, bos bir asfalt, hersey ayan beyan, herif tek teker yapiyo, be salak polis NE diye onunu kesiyon?

bence o polisarbasinin soforunu motora bindirip tek teker yapdirip ayni o polisaracina carptilmali, egerki gebermezse orda yaptiginin nekadar adil oldugunu belki anlardi aptal herif !
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
175
işte bir aynasız daha yaptığına bak
motorcu elaman can çekişiyor
aynasız negüzel görev yapıyor öle umarım polisi sürmüşlerdir görevinden..

cok amerikan filmi izledin galiba heheh

tamam mı dostum, kaldır o koca beyaz kıçını ! aynasızlar bastı ortamı.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
trafik kurallarına uymayana bak :pr: o bir polis hemde geçiş üstünlüğü yok iken
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Polistir; ne yapsa yeridir..

Ulan bu kadar da olmaz bea; yazık olmuşş eleman a :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst