polisin yaptığına bak.motorcunun önünü kesiyo(video

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
163
motorluda kaptırmış geliyor, aşırı hızın sonucu, poliste durmamalıydı o anda hemen sağ şeride geçebilirdi... galiba rusya.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Motrcuda da kabahat var. Gruba göre hızı oldukça fazlaydı.
Ayrıca dikkatinizi çektiyse ; kazadan sonra (kaçan) uzayan motor sesi de oldu.

Gurubun polise tepki vermesi son derece mantıklı davranış.Daha fazlasını bile yapmaları gerekirdi.Ama o araç devletin.Devlete zarar vermek yerine polisleri dövmek daha mantıklı olur...::evil:: ::evil::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
=) Polisin arabasını aptalca bir refleksle hareket ettirmesi gayet aptalca
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
MOTORCU DA GRUBA GÖRE HIZLI GİDİYOR
ASLINDA HER İKİ TARAFTA HATALI
AMA SONUÇTA BİRİNDE KAPORTA BİZLERİZ :pr:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Bence kesinlikle polis hatalı birincisi en sol şeritte duramazsın ikincisi eğer bir polis aracı herhangi bir amaçla duruyorsa ya tepe lambasını yakmak zorunda yada uyarıcı levha yerleştirmek zorunda
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
şehir içinde kontrolsuz hız yapan motorcunun hiçmi sucu yok..
o karşıdan karşıya geçen yayada olabilirdi bi çoçukda o zaman ne olacaktı..
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
Bizler motorsiklet kullanıyoruz diyerek hemen polisi suçluyoruz. Evet polis suçlu olabilir yolun ortasında durarak. Ancak orasının özel bir pist olmadığı, düşünülürse bir anda hızlanan ve gruptan kopan bir kişi sizce ne kadar suçsuzdur?
Hız motorlarının kullanımına karşı değilim ancak hız yapılacaksa gerekli önlemlerin alınması yada özel pistlerin kullanılması taraftarıyım...
Saygılar
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Foruma yazılacak konular ilgili bölüme yazılmalıdır. Yanlış bölüme açılan başlıklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır.. Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazıların da silinmesi veya cevaplandırılması sorumlunun yetkisindedir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
polisde suçlu ama suçun büyügü motosiklet kullanıcısında. şehir içinde aşırı hız yapıyor. orda bir yaya olsaydı bu seferde yayayımı suçluycaktık. . suç duramıyacagı kadar hızlı giden motosiklet sürücüsünde...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Bizler motorsiklet kullanıyoruz diyerek hemen polisi suçluyoruz. Evet polis suçlu olabilir yolun ortasında durarak. Ancak orasının özel bir pist olmadığı, düşünülürse bir anda hızlanan ve gruptan kopan bir kişi sizce ne kadar suçsuzdur?
Hız motorlarının kullanımına karşı değilim ancak hız yapılacaksa gerekli önlemlerin alınması yada özel pistlerin kullanılması taraftarıyım...
Saygılar

Haklısın ::plus1::
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
işte bir aynasız daha yaptığına bak
motorcu elaman can çekişiyor
aynasız negüzel görev yapıyor öle umarım polisi sürmüşlerdir görevinden..
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayıp

Polis suçludur.
Grup sürüşü yapılıyor.
Polisin görevi sürüşün emniyetini sağlamaktır.
Yolun ortasında duramaz.
Bir arkadaşımız yaya da olabilirdi demiş.
Evet ona dikkat etmesi gereken sürücüdür.
Bu olay ise başka bir olay.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
ne olursa olsun polisin yaptığı hatalı.yol kesmek nelere mal oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst