Plakasız motosiklet, minibüsle çarpıştı. 2 liseli öldü

Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teknoali Allah korusun ama kasksız devam edersen kazada senin haberlerini de koyarlar buraya bilgin olsun canım kardeşim. . .
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Bir Motosiklet kullanıcısı Trafiğe çıktığı zaman 2 gözle değil, dört gözle trafikte seyiredecek .. Arabaların sizleri gözetmeyeceğinizi bile bile ya "-bu yol benim hakkımdı.." yok bilmem neydi gibi mazzeret aramıycaksınız... Yola çıkmışsan tüm önlemlerini alacaksın. Yolda nerelerde sıkışabileceğini kollayacaksın.. kısacası çok açık göz olacaksın .. Burası Türkiye işte motorsikletliler cambaz olmak durumunda maalesef.. Motorsikletilere karşı saygı yok.. Motorsiklet sürücülerine saygılı olacaklar diye sakın ööyle yanlış bir fikrede kapılmayın...aracınızın kaportası sizsiniz.. dikkatli olacaksınız. neden yaş haddini doldurmadan ehliyet vermezler ? çünkü Akıl yaşınız trafiğe uygun olmadığı için kanunlar bunu uygun görmüştür.Trafiğin oyun sahası ..yada yarış pisti sanan, yaşını tam doldurmamış "bebeler" fidanlar.. işte böylesine yitip gitmekte... ve biz daha çoooook bu forumlarda bu tip kazaları okuycaaz üzüleceğiz.. Kimsenin geride bıraktığı Ailesini ve sevdiklerini üzmeye hakkı yok diye düşünüyorum..
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
motosikleti seviyorsan hiç bırakmak istemiyorsan,bu duyguların neticesnde diikat etmek gerekki,bu güzel duyguyu daha fazla yasıyalım,sarap gibi yıllandıkca zevk veren bu meletle gecirecegimiz güzel günlerin hatrına en azndan dha fazla dikkat...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst