- Katılım
- 10 May 2008
- Mesajlar
- 403
- Konu Yazar
- #1
Plakasız motosiklet, minibüsle çarpıştı. 2 liseli öldü
13 Kasım 2008 Perşembe 19:00
CEYHAN -AA- Adana'nın Ceyhan ilçesinde, minibüsle çarpışan motosikletteki 2 lise öğrencisi öldü.
Alınan bilgiye göre, Mustafabeyli Lisesi son sınıf öğrencisi Mustafa Bozkurt'un (17) kullandığı plakasız motosiklet, Azizli köyünde bir minibüsle çarpıştı. Kazada, Bozkurt ile aynı lisede eğitim gören arkadaşı Ça ğatay Öncel hayatını kaybetti.
Minibüs sürücüsü gözaltına alındı.
dikkatsizlik 2 genç insanın daha canına maloldu ...YAZIK...
13 Kasım 2008 Perşembe 19:00
CEYHAN -AA- Adana'nın Ceyhan ilçesinde, minibüsle çarpışan motosikletteki 2 lise öğrencisi öldü.
Alınan bilgiye göre, Mustafabeyli Lisesi son sınıf öğrencisi Mustafa Bozkurt'un (17) kullandığı plakasız motosiklet, Azizli köyünde bir minibüsle çarpıştı. Kazada, Bozkurt ile aynı lisede eğitim gören arkadaşı Ça ğatay Öncel hayatını kaybetti.
Minibüs sürücüsü gözaltına alındı.
dikkatsizlik 2 genç insanın daha canına maloldu ...YAZIK...
Son düzenleme: