Plakasız motosiklet, minibüsle çarpıştı. 2 liseli öldü

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Plakasız motosiklet, minibüsle çarpıştı. 2 liseli öldü
540780999.jpg
Mustafa%20Bedir(3860).jpg


13 Kasım 2008 Perşembe 19:00

CEYHAN -AA- Adana'nın Ceyhan ilçesinde, minibüsle çarpışan motosikletteki 2 lise öğrencisi öldü.
Alınan bilgiye göre, Mustafabeyli Lisesi son sınıf öğrencisi Mustafa Bozkurt'un (17) kullandığı plakasız motosiklet, Azizli köyünde bir minibüsle çarpıştı. Kazada, Bozkurt ile aynı lisede eğitim gören arkadaşı Ça ğatay Öncel hayatını kaybetti.
Minibüs sürücüsü gözaltına alındı.



dikkatsizlik 2 genç insanın daha canına maloldu ...YAZIK...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Daha ne diye bilirim ki ah... gençler ah... adam gibi ehliyet alsanız bu konuda kendinizi geliştirseniz. abilerinizden öğütleri dinleseniz. Motorsiklet kullanmanın Tehlikeli olduğunu bilseniz..aynı zamanda yaşam tarzı olarak bilseniz eminim hayatta kalacak , geride bıraktığınız ailelerinize elem ve keder içince bırakmayacaktınız.. Unutmayın Motorsikletin KAPORTASI SİZSİNİZ!!!..
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Daha ne diye bilirim ki ah... gençler ah... adam gibi ehliyet alsanız bu konuda kendinizi geliştirseniz. abilerinizden öğütleri dinleseniz. Motorsiklet kullanmanın Tehlikeli olduğunu bilseniz..aynı zamanda yaşam tarzı olarak bilseniz eminim hayatta kalacak , geride bıraktığınız ailelerinize elem ve keder içince bırakmayacaktınız.. Unutmayın Motorsikletin KAPORTASI SİZSİNİZ!!!..



veriyorlarda ben mi almıyorum ?

17 dolacak deyip çıkıyor, resmen büyüde gel diyo ::utangac:::ranntign
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
böyle olaylar anca bizim ülkemizde olur demekten bıktık.......
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Allah rahmet eylesin :pale:
Bu merete bana birşey olmaz diyerek binmeyeceksin işte :silent:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Daha ne diye bilirim ki ah... gençler ah... adam gibi ehliyet alsanız bu konuda kendinizi geliştirseniz. abilerinizden öğütleri dinleseniz. Motorsiklet kullanmanın Tehlikeli olduğunu bilseniz..aynı zamanda yaşam tarzı olarak bilseniz eminim hayatta kalacak , geride bıraktığınız ailelerinize elem ve keder içince bırakmayacaktınız.. Unutmayın Motorsikletin KAPORTASI SİZSİNİZ!!!..

önce öllen kardeşlerimize rahmet diliyorum .evet dediyin bir çok şeye katılıyorum insanı öldüren ehliyet deyil ama dikatsızlıktır tabiki ehliyet şart ama çok ehliyetsiz insanlar var bence arba sürücüleri hiç takmıyor motorları ve sıkıştırılıyoruz insan dan bile saymıyorlar ehliyet son pilanda kalıyor orda çünkü hayatımız söz konusu .
bir arabanın önünden geçtiyin an düşman mışız gibi davranıyorlar nasıl zihniyetse önce şu araba şüfürlerine ehliyet verirken bizimde tırafikte hakımızın olduğunu anlatmaları lazım sürücü kurslarıehliyet vermekle bitmiyor :pale:ne yazıkki :silent:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
valla yapacak bişey yok, kanun bu, istesende istemesende uyacaksın, ki doğru olanda zaten bu..


doğru olan o değil bence , ben şuna inanıyorum ki ehliyetim yok ama o yollarda gezen 10'larca ehliyetli (genellikle bayan) şoforden az da olsa daha iyi kullanıyorum.Doğru olan bu mu?

ama dediğin gibi yapacak bi sey yok :( :cyclopsan
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
17
bende şimdiye kadar çokk kaza atlattım ama bana yolvermeyen artistik taslayan şöförü kim olursa olsun indirip hallediyorum bunlara bu lazım onları dövmekten yolum bitmiyor...gençlerimize allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun.ama taktiri ilahi ecelbu onlar bu ölüm anıyla ve ölecekleri vakit ile birlikte doğdular.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Fidanlaaaarrrrrr,fidanlar! Ah Eyyyy!!! Fidanlar....
Ana kuzuları! Olmadıki Fidanlar....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst