- Katılım
- 15 Nis 2005
- Mesajlar
- 254
sevgili meslektaşım tamamen doğru söylüyor.Önce kendi adına kayıt ettirip daha sonra noter satışı ile bir başkasına devir edersin.ve ağrı kesici ilaclara ihtiyacın kalmaz.puma21' Alıntı:ben trafik takip işi yapıyorum aracı üzerine almadan faturayla satamazsın önce kendi adına ruhsat çıkarman gerekiyo ondan sonra noterden satabilirsin faturası kesilen aracı 3 ay içinde tescil ettirmen gerekiyo senin fatura 2004 yılında kesilmiş yani geç kaldığın için 76 ytl ceza ödeyeceksin diğer masraflarda 100 ytl ciwarı tutyo aracı satarkenmutlaka noter satışı yap daha sonra başın ağrımasın.