Plaka devir islemi hk.

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaslar merakimdan soruyorum, bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.

Diyelim ki ben x sehrinde oturuyorum ve y sehrinden bir motosiklet aldim.. Ama plakasi hosuma gitti ve degistirmek istemiyorum.. Boyle bi imkan veya ihtimal var midir ? Yoksa bulundugum sehre gore plaka cikarmak zorunda miyim?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
y şehire ikametgahını alırsın, y sehırde aldıgın ikametgah adresının baglı bulundugu trafik şubesinden ruhsatı ustune alırsın. sonra gene o y şehrinden ikametgahını x şehrine taşırsın :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İkametimi alirsam Cebelitarik plakasi bile cikarabilirim onu biliyorum.. İkamet falan almadan yok mudur bunun bi yolu yordami ?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
y şehirde bi tanıdık varsa onun ustune cıkarabılırsın abi başka yolu yok zorlama bizi :D
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya adres ver geç olurmu yarın bugun kazada bırını oldurursen yada sen ölürsen napacaksın ? bunlar sağlam işler değil yani abicim.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
benim anlamadığım şimdi motorun devir teslim işi bitince birde plakayı mı oturduğumuz şehre göre tescil edeceğiz?plaka direkt üzerimize başka şehirdeki adresten tescil olmuyor mu?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
benim anlamadığım şimdi motorun devir teslim işi bitince birde plakayı mı oturduğumuz şehre göre tescil edeceğiz?plaka direkt üzerimize başka şehirdeki adresten tescil olmuyor mu?

Siz anlamadiniz ama bende sizin yazdiklarinizdan birsey anlamadim :)

ya adres ver geç olurmu yarın bugun kazada bırını oldurursen yada sen ölürsen napacaksın ? bunlar sağlam işler değil yani abicim.

Dusman misin dost mu :p Ne bu karamsarlik boyle potansiyel katilmisim gibi davraniyosun bana :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
182
Artik ikametkah devri kalkti sanirsam nüfüstan aliniyor İkametkah nufus yoluyla heralde hallediliyor bildiğim kadariyla
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
başkasının üstüne almadan alma yöntemi varsa bu gerçekten çok iyi olur. boşuna masraf çıkmaz o parayla 3 4 günlük geziye çıkılır.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Lucas, eğer farklı bir şehirden alacaksan motoru en temizi kendi sahip olduğun ikameti belirterek nakil işlemi yaptırmak ve plakayı değiştirmektir.

Senin istediğin şey için bende çabaladım ama asıl ikametgahını belirterek olacak işler değil. Doğru ikametgah bildirmez isen o da yaş iş.

Bu arada 1 aya yakın İstanbul'da 35 plaka gezdim muamele öncesi. Güzel bir tecrübe oluyor. Yabancıyım zannedip insanlar yol veriyodu vs. :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi iyide arkadan gelen nasıl ol vercek sana ::D:D:D:D:D önde de varsa plaka sorun yok :p bende 2 hafta 34 plaka ile karizma yaptım izmirde :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ulen oyle degil be. Sıkışık köprü trafiğinde arabaların arasında zigzag yapıyosun ya böyle sende durmak zorunda kaldığında. İşte o an yan şeride salça olmak için arabaların arasına girdiğinde yan şeritte arkadaki 4teker sürücüsü tepkimiyor anlayacağın. :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
şimdi anladım abi düz beyiniz biz böyle ayrıntılı düşünemedik affet :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst