Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar merakimdan soruyorum, bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.
Diyelim ki ben x sehrinde oturuyorum ve y sehrinden bir motosiklet aldim.. Ama plakasi hosuma gitti ve degistirmek istemiyorum.. Boyle bi imkan veya ihtimal var midir ? Yoksa bulundugum sehre gore plaka cikarmak zorunda miyim?
Diyelim ki ben x sehrinde oturuyorum ve y sehrinden bir motosiklet aldim.. Ama plakasi hosuma gitti ve degistirmek istemiyorum.. Boyle bi imkan veya ihtimal var midir ? Yoksa bulundugum sehre gore plaka cikarmak zorunda miyim?