PİYASAYI R25 SAHİPLERİ YÜKSELTİYOR DİYEBİLİR MİYİZ?

Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
KTM dandik bir distributor yerine Honda ve Yamaha'nın yaptığı gibi direkt kendi girip kendi ilgilenseydi olurdu ama ya Türkiye pazarını o kadar organizasyona değer bulmadılar ya da Honda ya da Yamaha kadar buna güçleri yok.

Güçleri vardır sonuçta bajaj gibi büyük bir dev’le çalışıyorlar 😂Lakin galiba baktılar Türkiye pazarını Honda Yamaha domine ediyor.Pas geçmiş olabilirler 😂
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kankaaa,bugun tem de cbr250 deldim varyaaa,benim makina efso..Maş.akiyor bu akşam... küfür yok beyler...:)

+Kısa ve dar paça jean+babet çorap+beyaz nike ayakkabi+ayak bilekleri komple dişarida.

Geneli,1.70 boylarda 60kg agirliginda

Başkan uzun uzun yazmış, yorulmuşsun. Kısaca "tirrek" desen ben anlardım.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
R25 aslında başlı başına bir sınıf haline geldi. Özellikle belli bir yaşında altındakiler bayılıyor, benim de içinde bulunduğum kel, göbekli, tavernacı tipli ihtiyarlar da nefret ediyor. Bir çok motosiklet, R25 örnek gösterilerek kıyaslanıyor. Dün farklı bir konuya yorum yazdım; "R25 + Dainese yazlık mont + Agv kask + ota moka kanka demek" üniforma gibi birşey oldu.

içimi okumuşsunuz.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
R25 aslında başlı başına bir sınıf haline geldi. Özellikle belli bir yaşında altındakiler bayılıyor, benim de içinde bulunduğum kel, göbekli, tavernacı tipli ihtiyarlar da nefret ediyor. Bir çok motosiklet, R25 örnek gösterilerek kıyaslanıyor. Dün farklı bir konuya yorum yazdım; "R25 + Dainese yazlık mont + Agv kask + ota moka kanka demek" üniforma gibi birşey oldu.

Monttan, ota mokadan yirttik🤣
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,731
Gerçekten şöyle bir bakayım dedim ilanlara, ağır hasarlı 2 yıllık R25'e adamlar 90-95 lira para yazmış. Çoğu ilanda R25'in şu kadar olduğu piyasada bu motor uygun diye açıklamalar görüyorum. Şu R25'lerin kökünü kurutamıyor muyuz? Piyasa tüm tabakaları delip, karadeliği keşfe doğru ilerliyor, içler acısı. İşin kötüsü alan da çok.
Hayır. Piyasayı hırsızın birisi ve hala onu savunan namus ve şeref yoksunu mahlukatlar yükseltti.
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Hükümet hariç herkes suçlu. Stokçular, Allahsızlar, komisyoncular, dış güçler... uzar gider.

Bende böyle salak yorumları anlamıyorum bu motor yanlış hatırlamıyorsam 13.500 TL den satılırken 1 dolar 2.2 TL idi, hesap yaparsak 6 bin dolardan fazlaya satılmış, Şuan da fiyatı dolar bazında aşağı yukarı aynı. Bizi fakirleştiren paramızı hiç eden hükümet, neymiş hükümet hariçmiş beynini sevdiğimin salağı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende böyle salak yorumları anlamıyorum bu motor yanlış hatırlamıyorsam 13.500 TL den satılırken 1 dolar 2.2 TL idi, hesap yaparsak 6 bin dolardan fazlaya satılmış, Şuan da fiyatı dolar bazında aşağı yukarı aynı. Bizi fakirleştiren paramızı hiç eden hükümet, neymiş hükümet hariçmiş beynini sevdiğimin salağı.

İroni oldugu cok acik degil mi ?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
z kuşağına karışmayın beyler :)
size ne gençler r25 seviyorsa bence isteyen istediği motosikleti sevip alıp kullanma özgürlüğüne sahip
sizinle alakalı birşeye nefret hissi besleyip kendinize zarar vermeyin
ben 100k verip 250cc alanlara şaşıRIyorum o paranın 3 te 1 çok güzel 400 500 600 650 cc motosikletler VAR fakat ZEVKLER VE RENKLER
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Konu başlığının cevabını bilmiyorum ama tamam ekonomi de kötü diyelim. Ama 3 sene önce 1800 dolara sattığım motorun 3 sene daha eski modelini ve daha kötü kondisyondaki halini 2500 dolara alamıyorum şu an. Emeği geçenin ....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ocak 2022
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
19 litrelik damacana suya 30 TL veriyorum, plastik şişe. R25'i R25 sahipleri yükseltiyor da... Damacana su ya dağlar da yaşayan cüceler mi haraç bağladı?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
66
Motosikleti
Mt25
Bende böyle salak yorumları anlamıyorum bu motor yanlış hatırlamıyorsam 13.500 TL den satılırken 1 dolar 2.2 TL idi, hesap yaparsak 6 bin dolardan fazlaya satılmış, Şuan da fiyatı dolar bazında aşağı yukarı aynı. Bizi fakirleştiren paramızı hiç eden hükümet, neymiş hükümet hariçmiş beynini sevdiğimin salağı.
Yaşını bilmiyorum, ama beyninin incir çekirdeği kadar olduğundan eminim. Ironiden anlamayan nesile de pek aşina değilim. SALAK kim aynaya baktığında görürsün. Bir de hesap yapmış aklınca..
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Piyasayı R25 ve Mt25 domine ediyor bu açık ve net..

Domine etmek ne demek şu demek adamda a markası b markası motor var mt r25 zam geldimi fiyatlar arttımı R25 olmuş şu kadar mt25 olmuş bu kadar diyor fiyatı arttırıyor..
Yada yüksek hacim bir motorsa zaten R25 mt25 şu kadar kardeş bu motor 600 lük yada 800 lük ne yapalım bedavamı verelim gibi muhabbetlerle karşılaşa bilirsiniz ..

O yüzden pek çok motorsiklet sürücüsü kendi motorunu fiyatlandırırken paha biçerken değer biçerken R25 yada Mt25 referans alıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst