- Konu Yazar
- #1
Gerçekten şöyle bir bakayım dedim ilanlara, ağır hasarlı 2 yıllık R25'e adamlar 90-95 lira para yazmış. Çoğu ilanda R25'in şu kadar olduğu piyasada bu motor uygun diye açıklamalar görüyorum. Şu R25'lerin kökünü kurutamıyor muyuz? Piyasa tüm tabakaları delip, karadeliği keşfe doğru ilerliyor, içler acısı. İşin kötüsü alan da çok.