- Katılım
- 14 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,156
KTM dandik bir distributor yerine Honda ve Yamaha'nın yaptığı gibi direkt kendi girip kendi ilgilenseydi olurdu ama ya Türkiye pazarını o kadar organizasyona değer bulmadılar ya da Honda ya da Yamaha kadar buna güçleri yok.
Güçleri vardır sonuçta bajaj gibi büyük bir devle çalışıyorlar