- Katılım
- 12 Şub 2005
- Mesajlar
- 504
aYe: "demekki ecel gelmeyince sarhoşta gelse boşmuş"
evet sevgili rahmetli arkadasim, ne kadar dogru yazmissin, iste ecel gelince de bir su birikintisi bile bahane olabiliyor. mekanin cennet olsun.
iyi niyetini anlıyorum ama Önlenebilicek ve ihmal sonucu oluşmuş kazalara ben bukadar iyimser olamıyorum ,Sinirim gitgide artıyor bu ihmallere bakalım nerede patlıyacağım.