Geçmiş olsun dilekleri için yazan yazamayan herkeze teşekkürler.
Halis abi senin avukatın konturu da yok, çaldırıp kapatıyo beni.
Neymiş ıslak imzalı tutanak lazımmış, sanki imzalasam bir şey alabilecekte, kanımca bunların servisi de gece gündüz kafayı çekiyor.:cherry:
avukata ne gerek vardıbana soleseydin alırdım ne istiyosan .. bi başladım mı susumam valla :bounce::cherry:
emin_arikoglu´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
geçmiş olsun Allah beterinden korusun..
Senden beterimi var Emin, Allah ondan da korudu zaten.
Teşekkür ederim.