pisi pisine pisi pisine kaza cendere cendere

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın. Bariyerlerin üstüne düşüp de yaralanabilirdin.
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
geçmiş olsun, neyseki bir sağlık sorunu yok.

Kazadan çok, başından geçen bir maceradan bahsediyosun sanki :D :D :D
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
büyük geçmiş olsun.
en sağ şerit en tercih edilmemesi gereken şerit belki de sırf bu tür durumlarda kaçacak alan olmamasından dolayı.
sağlığının yerinde olması sevindirici.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun, allah tekrarını göstermesin. Ucuz atlatmışsınız. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
murat sımdı gurkandan ogrendım cok gecmıs olsun kardes yaa poff bugun kacıncı kotu haber yaa
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
evet tekrar gecmişolsun ama en çok ben hukukcuyum diyen tip varya ona sinir oldum sankim hukukcu olunca biz korkacagız salak benim yaşım 39 deyipte kendini büyük göstercek pis sarhoş beni karemela sepeti sandı :mrgreen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Büyük bir geçmiş olsun:rendeer: işine dört elle sarılan ve iş aşkıyla yanıp tutşan Polis memurlarımıza da teşekkürler.En azından herkes alkol tüketmediğinden ya da şarhoş olmadığına kani olmuştur herhalde :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Geçmiş olsun dilekleri için yazan yazamayan herkeze teşekkürler.:)

Halis abi senin avukatın konturu da yok, çaldırıp kapatıyo beni.

Neymiş ıslak imzalı tutanak lazımmış, sanki imzalasam bir şey alabilecekte, kanımca bunların servisi de gece gündüz kafayı çekiyor.:cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Geçmiş olsun dilekleri için yazan yazamayan herkeze teşekkürler.:)

Halis abi senin avukatın konturu da yok, çaldırıp kapatıyo beni.

Neymiş ıslak imzalı tutanak lazımmış, sanki imzalasam bir şey alabilecekte, kanımca bunların servisi de gece gündüz kafayı çekiyor.:cherry:

avukata ne gerek vardı :) bana soleseydin alırdım ne istiyosan .. bi başladım mı susumam valla :bounce::cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
avukata ne gerek vardı :) bana soleseydin alırdım ne istiyosan .. bi başladım mı susumam valla :bounce::cherry:

Yok abi çarpan aracın sahibi o kadar içmiş ki 12 gibi avukatım diyordu, biraz daha içince savcı hakim gidecekti de uykumuz geldiği için biz kaza yerinden erken ayrıldık.:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tekrar geçmiş olsun, allah kaza bela vermesin..

:p :p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
aYe: "demekki ecel gelmeyince sarhoşta gelse boşmuş"

evet sevgili rahmetli arkadasim, ne kadar dogru yazmissin, iste ecel gelince de bir su birikintisi bile bahane olabiliyor. mekanin cennet olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst