Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Ağu 2011
- Mesajlar
- 21
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eskiden beri michelin kullnirim yaklasik 7 ay once diablo corsa 3 u denememi solediler serviste ve su anda michelin den daha memnunum yola tutusu sanki daha cok hissettirio kendini ozellikle virajlarda ve islak zeminlerde yuksek performans saglio arkadaslar deneyen varmi?