pirelli diablo corsa 3 mu michelin pilot mu?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eskiden beri michelin kullnirim yaklasik 7 ay once diablo corsa 3 u denememi solediler serviste ve su anda michelin den daha memnunum yola tutusu sanki daha cok hissettirio kendini ozellikle virajlarda ve islak zeminlerde yuksek performans saglio arkadaslar deneyen varmi?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Denemedim ama pirelli diablo corsa 3 2011 yeni teknoloji ve test sonuçları çok iyi olan bir lastik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst