valla kolay gelsın dıyeyım ne dıyeyeım ıkı zamanlı efsane oldu arkadsım ama sen bılırısn yurt dısı na baglan turkıyede maloosı zorslm arkadaşlar ben gilera 180 lik motor aldım 2 zamanlı bunu modifiye etmek istıyorum ve nereye sorduysam kımseden olumlu cvp almadım ben bunun parcalarını yanı malossi dedıklerı parcaları nerden alabılırım bana yardımcı olurmusunuz.şimdiden tsk ederım
Hoşgeldin Anıl, ooooo hem de Çkale'den, gözüm yollarda seni arıyacaktır
Cotonak28, seninle de aynı semtteyiz arkadaşım :cat:
@ karacivciv,
soruna cevap değil ama ben pizzacı motoru beat yerine et4 alırdım. eger yedek parçası ucuz olsun vs. tipi çok onemli değil diyorsan beat derim.
bu çalışma esnasındaki sesi bende merak edip servise sormuştum.
sorun olmadığını zaten bunların marş sisteminin bu tarzda olduğunu söylemişti
acaba doğrumu söyledi ..
ilginçpeki senin kornan benim dediğim gibi havalı korna mı ?
teşekkürederim içimi rahatlattın.bugün kaporasını vericem.bu işleri seven bi abimiz var.gidicem ona bi güsel her tarafını söktürüp sıfır fırın boya attırıcam.bide bakım yapıp yaza hazırlandık sayılırız
herkeze iyi günler
motorumu büyültmeye karar verdim ve Piaggio x9 40.000 + km bi motor buldum servis kendi satıyo daha gider diyo motor için ben onların yalancısıyım
sizce bu motoru almak mantıklımı bu km deki bi motor sizce ne ne sorunlar çıkarabilir.
fiyat olarak 2000 peşin 245 x 12 taksit + masraflar olmak üzere dendi sizce bu fiyat bu motor için uygunmudur?