Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
89
Hoşgeldin Anıl, ooooo hem de Çkale'den, gözüm yollarda seni arıyacaktır ;)
Cotonak28, seninle de aynı semtteyiz arkadaşım :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
20
ilk motorum honda today dı cunku ılk tecrube yavas saglam ve saglıklı bı motordu ondan cok sey ogrendım sankı trafıgı dısardan ızledım hep en arka sıralardaydım sonra kafam kızdı 1 sene sonra gılera runner 180 fxr aldım cok cabuk buyudumu soyledıler yasamam konusunda cok elestırı aldım 1 sene runner ebındıkten sonra bu gun ne yaptın dıye sorarsanız artık bı nexusum var hızlı buyumeyı sevıyorum artık gıleracıyım ıstedıgım performace onda rahalık teknolojık ve güzel bi dizayn alıcak oalnalr bence cok guzel ve fıyat oalrak cok cazıp bı motor sadece parca konusunda bıraz tuzlu onuda artık yurt dısından halletmeye calsıyorum herkese sevgılerımle

slm arkadaşlar ben gilera 180 lik motor aldım 2 zamanlı bunu modifiye etmek istıyorum ve nereye sorduysam kımseden olumlu cvp almadım ben bunun parcalarını yanı malossi dedıklerı parcaları nerden alabılırım bana yardımcı olurmusunuz.şimdiden tsk ederım
valla kolay gelsın dıyeyım ne dıyeyeım ıkı zamanlı efsane oldu arkadsım ama sen bılırısn yurt dısı na baglan turkıyede maloosı zor
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
16
arkadaşlar çevrede gezinen o kadar et4 görüyorum ama formlarda aktif olark yazan kimseler yok.enterean geliyor.
motor alıcam ama bi türlü karar veremiyorum ybr 125,karion rt,beat derken scooter olması gerektiğinde fikir kıldım.çünkü günlük kıyafetlerle binebiliyorsun bi kask tak tamam.soyun giyin yok yani.ya beat alıcam yada et4(kelepir buldum bitane kırmızı)
et4 dün artıları eksileri nelerdir.
mesela, bi depo ne kadar km gider.2 kişi performansı nasıldır?kronik sorunları varmıdır?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ karacivciv,
soruna cevap değil ama ben pizzacı motoru beat yerine et4 alırdım. eger yedek parçası ucuz olsun vs. tipi çok onemli değil diyorsan beat derim.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
16
yok biraz şekli olsun istedim.vespalar pahalı derken.bitane buldum 2000 liraya.biraz çiziği çuzuğu var ama (26.000 de ,2004 model kıp kırmızı).
o ayak basılan yeri(paspas)oranın sağ tarafı ve sol tarafı kırık.bide vespa et4 lerin.kaporta aksamı sac mı plastik mi?yani düzeltilip boyanabilir mi?illa parça değişilmeli mi?parçalar boyalı mı geliyor?
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
@ karacivciv,
soruna cevap değil ama ben pizzacı motoru beat yerine et4 alırdım. eger yedek parçası ucuz olsun vs. tipi çok onemli değil diyorsan beat derim.

Beat'i activa ile karıştırıyor olabilirsiniz karacivciv beat senin işini rahatlıkla görür parçasıda italyan kadar pahalı değildir ama sen kalbinin sesini dinle :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
16
vespa 150 cc hem şekli hemde motoru daha iyi gibi.parçası pek sorun değil pahalı olması.örnek veriyorum 50 deilde 80 dir.o kadar olucak.ayrıca vespada sürekli arıza çıkaran bi motor değil diye bilgiler görüyorum.çoğu yerde ömürlük yazıyor.bu bilgilere bakarsak.2004 30.000 kmde vespa mı yoksa 2005-2006 7-8000kmde beta mmi
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ben Antalyada 151 000 km de et4 gördüm sahibine soramadım hiç motor yapıldımı diye.Arkadaşımdada vardı 2001 model 47.000 deydi.Kaporta aksamı sac olduğu için düşşen bile parça değişimi olmaz sadece onların ön çamurluğu sanırım plastikti yani anlayacağın evladiyelik motor.İmmobilezer bile vardı:cat:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
16
teşekkürederim içimi rahatlattın.bugün kaporasını vericem.bu işleri seven bi abimiz var.gidicem ona bi güsel her tarafını söktürüp sıfır fırın boya attırıcam.bide bakım yapıp yaza hazırlandık sayılırız
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
8
selam arkadaşlar bende 1 hafta önce pıaggıo skıpper 150 aldım daha önce çin çonlarla uğrasıyordum şimdi kafam rahat :) skıpper kullanıcılarına bikaç sorum olcaktı

1. km saati ve hız göstergesi çalışmıyo bunu nerde yaptırabilirim
2. skıpperların orjinal kornası havalı korna mı? (benimki öle muaynede bi sorun çıkar mı) aldığım adam orjinal dio ama bana mantıklı gelmedi
3. marşa basarken bi şıkırdama var ama 2 saniye sora yani motor çalıstıktan sora kesiliyor sizce ne olabilir önemli bişi midir?
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
bu çalışma esnasındaki sesi bende merak edip servise sormuştum.
sorun olmadığını zaten bunların marş sisteminin bu tarzda olduğunu söylemişti :)
acaba doğrumu söyledi ..
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
ilginç :) peki senin kornan benim dediğim gibi havalı korna mı ?

Orjinalde havalı korna yok..

teşekkürederim içimi rahatlattın.bugün kaporasını vericem.bu işleri seven bi abimiz var.gidicem ona bi güsel her tarafını söktürüp sıfır fırın boya attırıcam.bide bakım yapıp yaza hazırlandık sayılırız


Hayırlı olsun.karacivciv uygun fiyata almışsın bence ET4 Vespa nın en çok tutulan modellerindendir.Far görünümü ördek başını andırır..Gövde yapısı boru değil sac tır ve çok sağlamdır.Bir kaç parçası platikten yapılmıştır..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
262
herkeze iyi günler

motorumu büyültmeye karar verdim ve Piaggio x9 40.000 + km bi motor buldum servis kendi satıyo daha gider diyo motor için ben onların yalancısıyım

sizce bu motoru almak mantıklımı bu km deki bi motor sizce ne ne sorunlar çıkarabilir.

fiyat olarak 2000 peşin 245 x 12 taksit + masraflar olmak üzere dendi sizce bu fiyat bu motor için uygunmudur?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
herkeze iyi günler

motorumu büyültmeye karar verdim ve Piaggio x9 40.000 + km bi motor buldum servis kendi satıyo daha gider diyo motor için ben onların yalancısıyım

sizce bu motoru almak mantıklımı bu km deki bi motor sizce ne ne sorunlar çıkarabilir.

fiyat olarak 2000 peşin 245 x 12 taksit + masraflar olmak üzere dendi sizce bu fiyat bu motor için uygunmudur?

Motor hacmi kaç ? cc Ve kaç model..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
8
walla arkadaşım geçen bende 2. el bi skıpper aldım çok memnunum alırsan gerçenten pişman olmazsın .
teknik bilgim pek fazla diil bildiim 12.5 beygir olduğu, hava soğutmalı,walla bence oldukça seri ve sağlam örenmek istediğin başka bişi olursa elimden geldiğince yardım ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst