Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
arkadaşlar ben de bir gilera runner 200 sahibi sayılırım ,siparişi verdim İstanbul -Korlas tan ,bugün yola çıkacak. Konya dayım, ilk motorum olacak , daha ehliyet yok , ara sokaklarda başlıyacam acemiliğe . .
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
ne demek cok guzel klasik bir motordur :)

bu arada bende 1-2 gun icinde nexus alabilirim 2005 ile 2007 arasında titresim farkı varmı acaba

Dostum nexus'umu kestirdin simdide gozune :cherry: Alacak olursan hayırlı olsun simdiden ama "konfor" diye birsey sakın bekleme hatta direk unut diyorum :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar su anda boyada bi kaç gune çikar o zamn bol bol gorursunuz hepinize slmlar.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
1
beverly 500

bende beverly 500 var geçen sene çok kullanamadım ama bu sene bende varım
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Dostum nexus'umu kestirdin simdide gozune :cherry: Alacak olursan hayırlı olsun simdiden ama "konfor" diye birsey sakın bekleme hatta direk unut diyorum :silent:

bu kadar kötülemeyin nexusun konforunu nolur :mrgreen: öncelikle bu ferraride konfor, rolls royceda spor ve sürat aramak gibi bir şey.

elbette ki asla bir x9 ya da beverly konforu yok nexusta, ama şöyle söyleyeyim; yayarak bindikleri chopperlardan inip bana artçı olarak gelen arkadaşlarım bile chopperlardan daha konforlu olduğunu iddia eder nexusun, ben süper memnunum dememe de gerek yok sanırım =)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
bu kadar kötülemeyin nexusun konforunu nolur :mrgreen: öncelikle bu ferraride konfor, rolls royceda spor ve sürat aramak gibi bir şey.

elbette ki asla bir x9 ya da beverly konforu yok nexusta, ama şöyle söyleyeyim; yayarak bindikleri chopperlardan inip bana artçı olarak gelen arkadaşlarım bile chopperlardan daha konforlu olduğunu iddia eder nexusun, ben süper memnunum dememe de gerek yok sanırım =)

Hocam anlatmakla olmaz yasanması lazım bazı seylerin :p Senin nexus'la bir ara test surusu yapalım musade edersen bende merak ediyorum cunku :wiinkk:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Hocam anlatmakla olmaz yasanması lazım bazı seylerin :p Senin nexus'la bir ara test surusu yapalım musade edersen bende merak ediyorum cunku :wiinkk:

tabii ki dostum istediğin zaman :cat:

nexusun benim en beğendiğim avantajı, otobanda bir racing canavarına, yoğun trafikteyse duran araçlar ve manyak ani dönüşler yapan 4 tekerleklerden çok kolay ve atak kurtulabilen bir arıya dönüşebilmesi. sesi ve performansı bile değişiyor hızdan hıza göre.

ama şu da var tabii; bugün otobanda 10 km boyunca 150-170 arası gittim hava da çok soğuktu, oturuş pozisyonumdan ötürü baya rüzgar duvarı yedim boynum ağrıyor şu an :mrgreen: bir silverwing ya da piaggoda böyle bir sıkıntı yaşamazdım diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
ben vxr 200 parasını ödedim ama hala motor gelmedi ,hayırlısı ile bi kavuşsak
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
137
Arkadaşlar bir kaç gün önce aldığım Beverly 250 s şu an kapımım önünde duruyor. Dün gece eve 1,5 ta girebildim. Motorun üstünden inemedim. Daha önce sürekli bir motor kullanıcısı olmadığım için diğer modellerle karşılaştırma yapamıyacağım size, lakin "ledo" adlı arkadaş zaten bayaa bir kıyaslama yapmış önceki sayfalarda. Acemi bir rider olarak ilk izlenimde beklentimi karşıladığını rahatlıkla söyleyebilirim. (Hoş. Ne beklediğimi de tam olarak bilemememe rağmen) 21 yıldır motor kullanan bir kuzen sahibiyim. Bana "sen bu motoru biyerde hurdaya çıkarmazsan 10-15 yıl binersin. "rahat ol" dedi. Bakarmısınız "rahat ol"a. Biryerde hurdaya çıkarmazsan. Eeee. "Pek rahat olmayım o zaman" dedim. Ahahaa muhtemelen o kadar binemem ama hayırlısı. otomatik vites bir arabadan inip yine otomatik vites bir motora binmek arasında (yeni kullanıcı olarak) pek fark göremedim desem yeridir. Motor o kadar rahat. (yani kıyaslamanın böylesi) Ha şimdilik kesintisiz 25 km. gitmişliğim bile yok. Yani bu yorum tam oturmuş bir yorum değil elbette. Ben sadece biraz ukalalıkla "ilk izlenim paylaşımları" yapıyorum. Beni şaşırtan en büyük etken, rüzgar oldu. Ben böyle bişey beklemiyorsum açıkçası. Hakkaten sıkı tutunmak icabediyormuş. Otomobille arasındaki en büyük fark bu bence. Bu yorumu okuyacak olan bazılarınızın "e herhalde" "motor kullanıyorsun arkadaşım" dediğini duyar gibiyim.elbette ki buna hazırlıklıydım lakin ben yinede bu kadar yoğun bi rüzgar direnci beklemiyordum. Evet evet beklemiyordum. Korkuttu beni. Ahahaa. acilen bir ceket falan alma isteği uyandı içimde. yada yeri gelmişken sorayım bari. Bu konuda ne yapabilirim? Yalnız yapıcı cevaplar bekliyorum. Yani "alışırsın" bir cevap niteliği arzetmiyor bende zira alışacağımı bende tahmin edebilirim dimi ama. Ahahaa
Bir konuda şu ki, motoru dün teslim aldıktan sonra daha 5 km bile gitmeden (ciddiyim) ilk benzini aldıktan hemen sonra, motor önce teklemeye başladı ve sonra durdu. aldığım yeri (ays motor) aradım. Benzinden olabilir dediler. Haydaaa. Başladık benzini boşaltmaya. o öyle filmlerde görüldüğü gibi kolay bi işlem değilmiş. Abartmıyorum Burnumdan benzin geldi. Hayır ne demeye o kadar benzin alırsın ki. Neyse deponun yarısını boşalttıktan sonra pes ettim. Servisin telefonunu sonunda düşürebildim ve saolsunlar atlayıp geldiler. Yaklaşık yarım saat orasına burasına bakıp elektronik bir ölçüm aletiyle kontrol ettikten sonra bujiyi değiştirip gittiler. Sorun bujideymiş. 5 kuruşta talep etmediler. Böylece sernvisteki ustaylada tanışmış olduk. Bende bu durum motora karşı bir olumsuz düşünce oluşturmadı. aslında daha aldığım ilk gün problem yaşayıp beni yolda bırakmasından dolayı buna hakkım var ama ben bu hakkı saklı tutucam bir süre.
Eveet baya uzun bir "ilk izlenim" oldu. Ha şunuda belirtmek isterim ki bu "ilk izlenim" sadece beverly 250 ye karşı değil ayrıca motor kullanmaya karşı da.
Amma çok yazdım. Hımmm. Eger sizleri sıkmışsam affola. Yazdıklarımın eksiği gediği hatası olabilir. Düzeltmek sizlerin borcu. Yapacağınız yorumlara bakarak bu izlenimlerimin devamını yazıp yazmamaya karar vericem. Bilgilerinize.

Not: resimlerinide göndermek isterdim lakin nasıl göndericeğimi jhenüz bulamadım
Coming soon diyelim.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Beni şaşırtan en büyük etken, rüzgar oldu. Ben böyle bişey beklemiyorsum açıkçası.

1) Motosiklet montu al
2) yarım bile olsa, kulaklarını kapatan kask kullan
3) Eğer boyun 180 cm den kısa ise, uzun cam taktırt. Bu kesin çözer.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
1 haftadır İstanbulda 30kuvetınde ruzgar var antalyada şimdi baktım bugun ve yarın 30 şidetinde, yüksek ihtimal sizin ilk binişinizde hava o günde rüzgarlıydı ruzgarın etkisi bu yuzden fazla gelmiştir böle havada bogaz köprüsü ve viadüklerde dahada abarıyor iş :) Güzel bir mont alın tabi ama o günki rüzgar hermazan olmaz devamlı kormıcaksınız yani :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
137
ALINTI

1) Motosiklet montu al
2) yarım bile olsa, kulaklarını kapatan kask kullan
3) Eğer boyun 180 cm den kısa ise, uzun cam taktırt. Bu kesin çözer.


saol ledo
1) Mont almak istiyorum ama bana tavsiye edebileceğiniz mont var mı? (ben Antalyada yaşıyorum ve yaz geliyor. sıcaklık malum.)
2)Kask Allah'ın emri zaten. Var bi tane idareten ama yenisi yolda.
3) boy 179. yani kotanın altındayım:) lakin uzun cam hem estetik açısından hoş durmuyor, hemde yaylalara falan gitmeyi planlıyorum, bozuk yollarda fazla tangır tungur eder ve tozdan önümü göremem gibi kaygılara sahibim ne dersin?



ALINTI

1 haftadır İstanbulda 30kuvetınde ruzgar var antalyada şimdi baktım bugun ve yarın 30 şidetinde, yüksek ihtimal sizin ilk binişinizde hava o günde rüzgarlıydı ruzgarın etkisi bu yuzden fazla gelmiştir böle havada bogaz köprüsü ve viadüklerde dahada abarıyor iş Güzel bir mont alın tabi ama o günki rüzgar hermazan olmaz devamlı kormıcaksınız yani



Umarım korkmam. Gerçi ilk günler zaten bişeylerden korkmaya meyilliyim. Varsın rüzgar olsun bu dimi.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
ALINTI

1) Mont almak istiyorum ama bana tavsiye edebileceğiniz mont var mı? (ben Antalyada yaşıyorum ve yaz geliyor. sıcaklık malum.)

Benim avatardaki mont delta ve çok memnunum. hem görüntüsü hem korumaları çok iyi. içindeki astar çıkarak yazlık olarak da kullanılabiliyor. 150 euro civarındaydı ben aldığımda (mart fuar zamanıydı) şimdi de o oranlardadır sanırım. ama bir 50 euro daha eklersen 200-250 euro arası çok başarılı korumalı deri montlar var yazlık kullanım için. oralardaki motosiklet mağazalarından bulabilirsin diye tahmin ediyorum.

ben koruma için paraya da kıyarım dersen de dainese ürünlerini bir araştırmanı tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
antalya gibi bir yerde yaşadıgınız için yazın tişörtle bile terlersiniz. o yüzden mont beni çok terletiyor gibi bahanelerle asla mont giymemezlik etmeyin.

şu anda sürtünmeye karşı dayanıklı olan en uygun çözüm deri kıyafetlerdir. sizi koruyabilmesi açısından marka seçmenin aşırı büyük bir önemi yok.
antalya'da yaşadıgınız için yazlık mont tercih etmenizde fayda var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nexus ların camı çok kısa al bi tane Aprilia Atlantic 500 cc bak bakalım rüzgar geliyormu mükemmel ön cam ve rüzgar koruması var adamlar yapmış yaw APRİLİA:pÇok seviyorum keratayı:p
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Nexus ların camı çok kısa al bi tane Aprilia Atlantic 500 cc bak bakalım rüzgar geliyormu mükemmel ön cam ve rüzgar koruması var adamlar yapmış yaw APRİLİA:pÇok seviyorum keratayı:p

aprilia ve gilera aynı firmanın markaları(piaggio & C s.p.a.). ön camları ikisinin de orta boy o yüzden rüzgar koruma oranında hiç bir farklılık yok. ikisi için de kısa ve uzun rüzgar koruma konabiliyor :cat:

gileraynan apriliayı birbirine sürtmenizin sebebini anlamıorum ben bazen :mrgreen:

bu arada arkadaşlar bilginiz olsun, uzun camın avantajı rüzgar yönünden oldukça iyi evet. Ancak; 130 km ve üstü hızlarda bu motosiklet üzerine vuran rüzgar oranının dengesini bozacak ve sizin yol tutuşunuzu kötü etkileyebilir. uzun camlarla pek basmayın derim
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
uzun cam size gelen rüzgarı engelliyip artçınıza vurmuyormu..
silverwing kullanırken(test) böyle bi sorun yaşamıştım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aprilia ve gilera aynı firmanın markaları(piaggio s.p.a.). ön camları ikisinin de orta boy o yüzden rüzgar koruma oranında hiç bir farklılık yok. ikisi için de kısa ve uzun rüzgar koruma konabiliyor :cat:

gileraynan apriliayı birbirine sürtmenizin sebebini anlamıorum ben bazen :mrgreen:

bu arada arkadaşlar bilginiz olsun, uzun camın avantajı rüzgar yönünden oldukça iyi evet. Ancak; 130 km ve üstü hızlarda bu motosiklet üzerine vuran rüzgar oranının dengesini bozacak ve sizin yol tutuşunuzu kötü etkileyebilir. uzun camlarla pek basmayın derim

Aynı firmanın markaları olduğunu çok iyi biliyorum ayrıca ben gilerayıda çok beğenirim ayrıca kullanmışımdır ikisini birbirine sürtmüyorum yanlış anlamışsın beni ben her zaman İtalyanları savunurum ayrıca ön camları ikisininde farklıdır Aprilia uzundur bu orjinalinde böyledir dikkatli bakarsan görürsün.Ve şunuda söyleyim 190 km hızı gördüm ama camın denge bozduğuna inanmıyorum çünkü ok gibi gidiyordu kerata.Sanırım bu birazda Apriliada orjinalinde bulunan direksiyon amortisörünün çok büyük etkisi var.Motosiklet İtalyan işidir heleki scootersa kesinlikle İtalyan olmalıdır:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst