Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
fahiş bakım masraflarına son verin.........piaggio.gilera,vespa....vb sevgimizi sömürmeyin.....
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Arkadaşlar benim Vespa da immobiliser sistemi var,şöyle bir sorunla karşılaşıyorum,ilk çalıştırmada sorunsuz bir şekilde çalışıyor fakat bir süre kullandıktan sonra 5-10 dakika parkta beklediğinde marşa basıldığında çalışmıyor. immobiliser sisteminden olabileceğini düşünüyorum,yada ben bu sistemi bilmediğim için yanlış bir uygulama yapıyorum.Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum..Bu sistemi kullanan arkadaşlar yardım lütfen(Kullanma kılavuzu ingilizce olduğu için çözemedim)

nasıl olur :silent: benim bildiğim bu tarz ürünler türkçe kullanım klavuzu ile satılmak zorunda,aldığın yerle görüş,şikayet falan et,mutlaka türkçe kullanım klavuzu vermek zorundalar
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
4.8 lt benzinle (15.50 -YTL) tam 110 km gittim.Kmde 140 ykr ye tekabül ediyor.2003 model 35000 kmdeki 4 zamanlı Piaggio Skipper 150 motorum için bu yakıt tüketimi idealmidir?Bazı Skipper 150 kullanıcıları maximum 110 ykr yaktığını söylüyorlar.Acaba doğrumudur?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
motosikleti nasıl kullandıgına baglı olarak değişir yakıt tüketimi.
normal bir şekilde kullandıgınızı düşünürsek tecrübelerime dayanarak söylüyorum; az biraz fazla yakıyor. km'de 100-110ykr yakması lazım.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
arkadaşlar Aprılıa scarabeo 200 cc 6290 ytlye satılıyor...aklınızda olsun...Ferco bu işi bilir...çıtayı yükseltmeye başladı...

http://www.apriliaturkiye.com/fiyatlar.asp


benimde ilgimi çekmişti hem aprilia hemde 200 cc'lik falan diye ama inceledim karbüratörlüymüş bu model. açıkçası biraz soğudum o yüzden eski teknoloji diye:silent:...


sizce nasıldır? karbüratörlü olması dezavantaj sağlarmı? insan sıfır almışken yeni teknoloji olsun istiyor o yüzden biraz x7'ye kaymış durumdayım.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
benimde ilgimi çekmişti hem aprilia hemde 200 cc'lik falan diye ama inceledim karbüratörlüymüş bu model. açıkçası biraz soğudum o yüzden eski teknoloji diye:silent:...


sizce nasıldır? karbüratörlü olması dezavantaj sağlarmı? insan sıfır almışken yeni teknoloji olsun istiyor o yüzden biraz x7'ye kaymış durumdayım.

dostum sen bu motorun eski teknoloji olduğunumu düşünüyorsun? birde şunu incele istersen,fuarda görünce çok şaşırdım,en son 1994 te görmüştüm sanırım sıfırını,aynı motorun sadece yeni renk boyanmış olanını fuarda görünce üstelik aynı teknolojinin korunduğunu görünce çok şaşırdım,buyrunuz hikayemizin kahramanı...px200e (e burada elektronik ateşleme,ya da elektirikli marş olduğunu belirtmek için konmuş bir harf sanırım) motor 2 zamanlı:queen:



By obsession29
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benimde ilgimi çekmişti hem aprilia hemde 200 cc'lik falan diye ama inceledim karbüratörlüymüş bu model. açıkçası biraz soğudum o yüzden eski teknoloji diye:silent:...


sizce nasıldır? karbüratörlü olması dezavantaj sağlarmı? insan sıfır almışken yeni teknoloji olsun istiyor o yüzden biraz x7'ye kaymış durumdayım.


enjeksiyonlu sevdasından bi vazgeçsek zupar olucak...nedenmi Türkiyede ben enjeksiyonlu makineye binmekten korkarım...ene baba astasyon dediğimiz OPET i veya BP yi heryerde bulamazsın il dışında...Petrol Ofisine girersin Anadoluda...denetimsiz bayiye...marka istasyon dersin köstebek dersin sonra alırsın bozuk benzini al uğraş dur...ama karbüratörlü makinanın tamiride rahat olur masrafıda...bu düşüncedeyim...200 cc için enjeksiyon bana ters geliyor...yada olmasada olur diyeyim...:cat:


peyton hoca hani scarabeo fotoları...yanlış yoldasın...bölemi konuştuk biz fuarda...:salut::p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
px200 gibi bi klasiğin değişmesini beklemek komik olur bence zaten 2 zamanlıda enjeksiyonlu sitem varmı ??
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Beyler, Runner kullanan arkadaşlar; acaba bu makineden memnunlarmı?
07 ve 08 modeller özellikle?
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Arkadaşlar benim Vespa da immobiliser sistemi var,şöyle bir sorunla karşılaşıyorum,ilk çalıştırmada sorunsuz bir şekilde çalışıyor fakat bir süre kullandıktan sonra 5-10 dakika parkta beklediğinde marşa basıldığında çalışmıyor. immobiliser sisteminden olabileceğini düşünüyorum,yada ben bu sistemi bilmediğim için yanlış bir uygulama yapıyorum.Konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum..Bu sistemi kullanan arkadaşlar yardım lütfen(Kullanma kılavuzu ingilizce olduğu için çözemedim)

Aynı zamanda Rolanti hızında tutarsızlık oluyorsa, hepsinin nedeni jikle olabilir.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
4.8 lt benzinle (15.50 -YTL) tam 110 km gittim.Kmde 140 ykr ye tekabül ediyor.2003 model 35000 kmdeki 4 zamanlı Piaggio Skipper 150 motorum için bu yakıt tüketimi idealmidir?Bazı Skipper 150 kullanıcıları maximum 110 ykr yaktığını söylüyorlar.Acaba doğrumudur?

Oldukça fazla bence. Ben sakin kullanımda nexus 500 le yaklaşık 140ykr yakıyorum km de. Kullanıma da bağlı tabiki ama en deli kullandığım dönemde bile 160ykr yaktım ben. :silent: Hava filtren kirlenmiş olabilir, bujin eskimiş olabilir. Bi de ben her zaman shell den alıyorum benzini. Bp yi denedim ilk aldığımda, km de 180ykr falan yaktı. Shell'den almıyorsan bi de onu dene bakalım. İlginç ama farkediyor gerçekten.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
px200 gibi bi klasiğin değişmesini beklemek komik olur bence zaten 2 zamanlıda enjeksiyonlu sitem varmı ??


klasik ,üretimden kalkmış,üretildiği döneme bir yenilik bir özellik getirmiş ve özellikle az sayıda üretilmiş taşıtlara denir arkadaşım,kimsenin px200e nin gelişmesini beklediği yok,ayrıca px200e klasik bir model değildir,ayrıca konumuzda px200e değil,ben sadece aprillia scarabeo 200'e sırf karbüratörlü olduğu için (üstten çift eksantirikli ve 4 valfli bir motordur)eski teknoloji diye nitelenmesine istinaden verdiğim bir örnektir, sen yanlış anlamışsın,ufaktan laf sokmak istemişsin ama talihsiz bir yorum olmuş
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
2007 0Km Runnerimi bu sabah teslim aldım (plaka russat yetiştiremedi adamlar koca 2 gunde pazartesı alıcam onları :) )

Motor kısaca şahane çok memnun kaldım yanlız bısey dıkkatımı cektı 4-5 bin devir aralıgında sanırım kayışın bulundugu yerden ara sıra cok az zırıltı sesi geliyor normalmı bılmıyorum 1000 bakımında sorucam, kullanan arkadaslarda aynı şey varmı ?

Birde yokuş inerken ara sıra ben duruma gore motora bıraz gaz verıp motor firenini yani sanırım kopresyon deniyor onu kulanıyorum, bunu yapınca sanırım egsozdan gelıyor ara sıra cok yumuşak tonda pat pat arada ses yapıyor egsoz buda normalmı bilemicem bunuda sorucam ilk bakımda sizde anlattıklarım varmı ?
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
2007 0Km Runnerimi bu sabah teslim aldım (plaka russat yetiştiremedi adamlar koca 2 gunde pazartesı alıcam onları :) )

Motor kısaca şahane çok memnun kaldım yanlız bısey dıkkatımı cektı 4-5 bin devir aralıgında sanırım kayışın bulundugu yerden ara sıra cok az zırıltı sesi geliyor normalmı bılmıyorum 1000 bakımında sorucam, kullanan arkadaslarda aynı şey varmı ?

Birde yokuş inerken ara sıra ben duruma gore motora bıraz gaz verıp motor firenini yani sanırım kopresyon deniyor onu kulanıyorum, bunu yapınca sanırım egsozdan gelıyor ara sıra cok yumuşak tonda pat pat arada ses yapıyor egsoz buda normalmı bilemicem bunuda sorucam ilk bakımda sizde anlattıklarım varmı ?

Hocam, hayırlı olsun. Benimde hayalimdeki makine.. Tecrübelerinizi bizlerle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
SPEC0PS motordaşım hayırlı olsun yeni runner ın. 5000 devir de amortisörlerden gelen zırıltı normaldir kafanı takma her runner da var (tek kişi bindiğinde) artçılı binersen bu ses kesilir ağırlık meselesi=) hiçbir zararı yok motora, bende ilk aldığımda biraz korkmuştum bu sesten. 95 100kg olsan büyük bir ihtimal bu ses gelmez ben de de geliyor 72kg yim. soruların varsa herzaman yardım ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Scooter a bineceksen bu mutlaka İtalyan olmalı.Aprilia'yı tavsiye ederim mükemmel makineler,:cat:scooter İtalyan işidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst