performans egzostlarının soundları buyrun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sakın arkadaşlar trojenli uyarıyımda sonra uyarmadı demeyin
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
sağol abim cevap için :)

bu arada bilgisayara zaten format atacağım problem yok benim için ama uyarı falanda almadım ? diğer kullanıcılarıda dinlemek lazım.sitede trojan var mı ? yok mu ? diye.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sosyayı indirriken sesi çal seçeneğine tıkladığınızda inen ses dosyasının altında küük tatlı bir trojen var :D ama sesler mükemmel tabiki ama az daha virüsü yiyodum
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
avast virüs programı siteye girmeme zin vermedi + 2010 model bi virüs varmış ona göre
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol abim cevap için :)

bu arada bilgisayara zaten format atacağım problem yok benim için ama uyarı falanda almadım ? diğer kullanıcılarıda dinlemek lazım.sitede trojan var mı ? yok mu ? diye.

bu site konusunda büyük bir site ,böyle bir şey olması zor bir ihtimal ,firmamızda lisanslı kaspersky 2009 server destekli antivirüs programı var hiç bir şey göstermedi bende ,

bir de ben konuyu açtıktan sonra 3 dkk içinde trojen var diyen arkadaş o süre içersinde kaç tanesini dinlemiş o soundların ?

Ben bir konuda böyle bir şeyle karşılaşsam ,şu linkte yada şu dosyada trojen ya da virüs var derim ,
böyle gelip ulu orta kanıt olmadan trojen var demek hem konuya saygısızlık ,hemde konuyu açan kişiye saygısızlıktır

Ama yinede şunu talep ederim mod arkadaşlar ilgili linki kontrol edip böle bir şeye tanık olurlarsa linki silebilirler
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bilebilmenize sevindim. Umarım hep beraber güzel Türkçe'mizi koruruz.
Saygılar.

bende cevap yazmanıza sevindim bekliyordum oltaya düşmeni :)

sound yerine ses yazmamı düşündüğünü tahmin ediyordum,benden sana abi tavsiyesi çok fazla ayrıntılara takılma
önce kendi nikine bak yumuşak g yi unutmuşsun yağmur olmalıydı nikin birde ingilizcede kullanılan çoğaltma eki S koymuşsun

'' dinime küfreden bari müslüman olsa'':cat:

Saygılar benden ...
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
bende cevap yazmanıza sevindim bekliyordum oltaya düşmeni :)

sound yerine ses yazmamı düşündüğünü tahmin ediyordum,benden sana abi tavsiyesi çok fazla ayrıntılara takılma
önce kendi nikine bak yumuşak g yi unutmuşsun yağmur olmalıydı nikin birde ingilizcede kullanılan çoğaltma eki S koymuşsun

'' dinime küfreden bari müslüman olsa'':cat:

Saygılar benden ...

Üstad,takılma.Her olumsuza takılsak halimiz harap :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende cevap yazmanıza sevindim bekliyordum oltaya düşmeni :)

sound yerine ses yazmamı düşündüğünü tahmin ediyordum,benden sana abi tavsiyesi çok fazla ayrıntılara takılma
önce kendi nikine bak yumuşak g yi unutmuşsun yağmur olmalıydı nikin birde ingilizcede kullanılan çoğaltma eki S koymuşsun

'' dinime küfreden bari müslüman olsa'':cat:

Saygılar benden ...

:) abi ben dinleyemiyorum bi bilgisayarcı el atsada bi baksak ya
 
Katılım
31 Ara 2008
Mesajlar
140
hepsinin seni aynı gibi geldi bana bunların enduro da ki sesleri yok mu :)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst