performans egzostlarının soundları buyrun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
tabikii twobrotherss =)) dün yola çıktık ben 60 la giderken arkadaşım 1000rr la 220 km ile yanımdan geçti 5-6 kere tekrarladık sesi acayip hoşuma gidiyor =))

bu arada son günlerde egsoz seslerine takmıştım youtube da arayıp duruyordum paylaşım için teşekkürler.ve küçük bi not;adam burda ne güzel bişey paylaşmış ama bazılarının bi küfür etmediği kalmış şaşırdım,ayrı bi yerden gareziniz mi var anlamadım?memleketim insanı ilginç..abicim ben teşekkür ederim sana paylaşım için
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
açacaktım ama vazgeçtim virüs var diyen arkadaştan dolayı
olmaya bilir kendi bilgisayarında vardır o an bir trojan tarafından aktifleştirilmiştir
yada vardır inmiştir oda ama kısaca;

virüs programlarının kendileride birer virüstür yapılış mimarisi ile ama şu var
istediğiniz kadar para bayılın ben şimdi burada yepyeni bir kodla baştan virüs yazsam hiç birinizin programı bunu fark edemez çünkü
her update ettiğinizde bir dosyası vardır not defteri gibi düşünün orada virüsün tanımı var
program bu not defterine bakıp bilgisayarda sürekli bir arama yapar ve not defterindekiyle eşleşen dosyalara virüs diğerlerine dosya gözüyle bakar virüs olduğunu anlamaz yani :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst