- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
tabikii twobrotherss =)) dün yola çıktık ben 60 la giderken arkadaşım 1000rr la 220 km ile yanımdan geçti 5-6 kere tekrarladık sesi acayip hoşuma gidiyor =))
bu arada son günlerde egsoz seslerine takmıştım youtube da arayıp duruyordum paylaşım için teşekkürler.ve küçük bi not;adam burda ne güzel bişey paylaşmış ama bazılarının bi küfür etmediği kalmış şaşırdım,ayrı bi yerden gareziniz mi var anlamadım?memleketim insanı ilginç..abicim ben teşekkür ederim sana paylaşım için
bu arada son günlerde egsoz seslerine takmıştım youtube da arayıp duruyordum paylaşım için teşekkürler.ve küçük bi not;adam burda ne güzel bişey paylaşmış ama bazılarının bi küfür etmediği kalmış şaşırdım,ayrı bi yerden gareziniz mi var anlamadım?memleketim insanı ilginç..abicim ben teşekkür ederim sana paylaşım için