Pc Sıvı Soğutma İçin Blok Lazım

Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşlar bir çoğunuz daha başlığı okuduğu zaman ne diyo bu manyak demişiniz dir ama google üstat sorarsınız o size anlatır herşeyi lafı fazla uzatmayayım benim makinaya sadice işlemci için olan thermaltake nin bigwater 735 sıvı soğutma sistemini kurdum bide ekran kartınıda soğutmak istiyorum bildiğiniz gördüğünüz bi yerde ati radeon X1650 için blok varmı varsa fiyatı nı söylerseniz çok yardımcı olursunuz şimdiden hepinize çok teşekkürler
saygılarımlar
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
O karta da bir hortum çek ana radyötöre ordan soğur diğer türlü bence gereksiz
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
Yazın çok pişman olucaksın :) fanların kücük ise yetersiz kalabilir ve pc kasabilir
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Yazın çok pişman olucaksın :) fanların kücük ise yetersiz kalabilir ve pc kasabilir

sıvı soğutmadan bahsediyor arkadaş burda fan olayı yok...

arkadaşlar bir çoğunuz daha başlığı okuduğu zaman ne diyo bu manyak demişiniz dir ama google üstat sorarsınız o size anlatır herşeyi lafı fazla uzatmayayım benim makinaya sadice işlemci için olan thermaltake nin bigwater 735 sıvı soğutma sistemini kurdum bide ekran kartınıda soğutmak istiyorum bildiğiniz gördüğünüz bi yerde ati radeon X1650 için blok varmı varsa fiyatı nı söylerseniz çok yardımcı olursunuz şimdiden hepinize çok teşekkürler
saygılarımlar

güzel yapmışsın ama x1650(hangi marka yazmamışsın) için slot fan bile bence çok fazla geliyor:) bende saphire vardı slow fanla çok sessiz ve o/c li rahat çalıştırıyordum..(ahh ulen ahh deli ekran kartı idi)
ayrıca bir blok satıldığını sanmıyorum sonuçta hepsinde kare bir chipset var hepsi uyacaktır ekran kartı için olanlardan.yanılıyor olabiliirm:)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
sado ATİ RADEON X1650 diye yazdım ya ama yine yazıyım

Yazın çok pişman olucaksın :) fanların kücük ise yetersiz kalabilir ve pc kasabilir[/QUOT

şimdi şöyle dersem daha rahat anlatabilirim benim pc bu soğuklarda bile 60 dereceden aşşağı inmiyodu su soğutmayı bi koydum en fazla 40 derece fanlar açık tabi fanlar kapalı gene 60 ı börüyo arada bi
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
sado ATİ RADEON X1650 diye yazdım ya ama yine yazıyımi
tamamda abicim zaten öyle onu marka diye düşünürsen piyasada sadece 2 marka var oda ati ve nvdia, ben markadan bahsediyorum chipsetten değil..
her marka chipsete ayrı bir modifikasyon uygular kimi fan yapar kimi o/c yapar kimi tipine önem werir.. dediğim gibi bende saphire vardı aynı chipsette ve soğutmasından çok memnundum.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
bugün söktüm pc yi baktım içine SAPHİRE X1650 PRO yazıyo kartın üstünde dediğin bu herhalde
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
aynen bu abi baktım şimdi siteden resimler filan hepsi aynı bencede çok dehşet ekran kartı ama daha zorlamak kısmet olmadı şu crysis i bi bulabilsem satılmıyo hiç biyerde biraz zorlıyıcam bide oc yapsammı yapmasammı onu üdşünyom sence ne yapıyım sen oc yle ne farklar gördün
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
X1650 ekran kartıyla Crysis'i ancak mediumda oynarsın :) X1650 bugünün standartlarına göre giriş sınıfı bir ekran kartı. Crysis'i full grafiklerle oynamak için 3 bin dolarlık bir bilgisayar lazım, ama o bilgisayarla o oyunu oynamak bambaşka bir şey. Nereden biliyorum? Kankamda 2 tane X2900XT ekran kartı olan bilgisayar var, oradan :)
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
gerek yokki iki tane ekran kartına yanlışsa düzeltin atinin X3850 mi ne diye ekran kartı var çift çekirdekli DDR5 hemde fax modem takılan yerede ekran kartı büyüklüğünde sıvı soğutmasını takıyosun çok güzel bi parça ama 1100 ytl gibide bi fiyatı var
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Şimdi bir tek ekran kartı önemli değil eğer sistemde yetersizse olmaz
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bana kalırsa fansız bakır bi soğutucu bul iyisinden x1650 ye yeter tabi bu benim görüşüm ters bi yazı yazmayım lütfen bu günlerde sinirliyim de:)
594ge8.jpg
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
masaüstü bilgisayara karşıyım ben zaten usta sana kolay gelsin :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla o erkan kartının ogle bı sogutmaya ıhtıyacı varmı bılmıyorum sanırım sen bıraz fantazi yapmıssın :) Yada ucuk Overclock denemelerı yapıyorsun :) Genelde bırbırınee uyumludur bu bloklar Onlıe magazalarda overclock urunlerı altında bulabılırsın arkdasım ben bulursam lınkını eklıyeyım ama ekran kartına gereksız gıbı gelıyo bana Bende Sapphire Radeon HD 3650 DDR3 512 mb lık var ve Masaustunde 40 Derece Oyunlarda 65 e kadar cıkıyor ve gayet normal sıcaklıklarr bunlar ki uzerınde 750 Mhz GPU , 1600 MHZ DDR3 Ram hızı mevcut.. Bence Su sogutma yerıne Bakır Overclock Fanlı Sogutma utunlerı var onlarıda deneyebilirsin..


http://www.hepsiburada.com/department.aspx?CategoryID=1125&sp=kullanim_yeri=ekrankarti

Burda Overclock urunlerı var ben dırek Ekran kartı olanları verdım eskıden su sogutma urunlerıde mevcutdu ancak suanda yok sanırım...


Buldum iştte aradaıgın BU VGA Block

http://www.hepsiburada.com/thermalt...etails.aspx?categoryid=1125&productid=bd93266
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Şimdi o karta o kadar masraf yapsanda crysisi rahat oynayamazsın o oyunu rahat oynaman için DX10 ve onu destekleyen bi kart olmalı:cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
antifriz konulsa ? faydası olurmu ? konuyu bilmedigimden bi öneri yapiim dedim :D
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
Bana göre beklemelisin. Sıvı soğutma bilgisayarlarda yeni cıkan bir sistem. İlerde çok daha seçenek olacak.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
x1650 crysis i mediumda oynar high ta kasar(yükseğe geçmeyebilir)
hiç oc falan yapmana gerek yok kendi fanı kendine yeter yapmazsan... sistemde ram cpu falan iyi ise oynarsın oyunu rahat rahat zira crysis sistem gereksinimlerine bakıldıgında inanılmaz yüksek gözüken fakat o kadarda sistem istemeyen bir oyun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst