- Katılım
- 22 Tem 2007
- Mesajlar
- 979
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bir çoğunuz daha başlığı okuduğu zaman ne diyo bu manyak demişiniz dir ama google üstat sorarsınız o size anlatır herşeyi lafı fazla uzatmayayım benim makinaya sadice işlemci için olan thermaltake nin bigwater 735 sıvı soğutma sistemini kurdum bide ekran kartınıda soğutmak istiyorum bildiğiniz gördüğünüz bi yerde ati radeon X1650 için blok varmı varsa fiyatı nı söylerseniz çok yardımcı olursunuz şimdiden hepinize çok teşekkürler
saygılarımlar
saygılarımlar