Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gıcık![]()
![]()
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
Henüz acil bir şey çıkmadı. İşyerinde idare ediyorlar galiba.
Kendimi fazlamı önemsemişim ne
Ben olmasamda işler yürüyormuş
Aralarda sesli küçük notlar kaydediyorum.
Dönüşte yazacak epey şey var
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
Doğaçlama hareket ettiğimi söylemiştim.
Pazar akşamı Bursada Turizm Lisesinin uygulama otelinde kalmıştım.
Dün gece Şehitlikler bölgesinde tabyada çadırda konakladım. Oraya ulaşmam tam bir maceraydı.
Bu gece Assosta çadır kurdum. Deniz kenarında konaklıyorum.
Gürcaaaaaan. Yorgunluk birası açıldı
Yarın için planım yok.
Önerisi olan var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------
Hırbooooo.
Misafir ederim dersen Ayvalığa geçerim. Hem senin motormu yoksa benimkimi az yakıyor diye test yaparız![]()
Abicim kusura bakma hakkimda yazilanlari yeni gordum.
Babami safra kesesi tas/camuru artik neyse problem onunla ugrasiyoduk canakkale de.
Bugun yeni geldik canakkaleden,simdi de istanbula gidiyolar tasi aldirmak icin.
pzt veya saliya kadar buralardayim.Donuuste ayni guzergah i.kullanacaksan beklerim..tek basima olacam koca tarlada.
Duruma gore ozel mesaj atarsin,burdaki cocuklarla ugrasmsyalim hic.
Bu arada zeytinli demisin.Benim anne tarafim zeytinlili.
Butun kazdaglari benden sorulur