Pazar İstanbul-Bursa Günü Birlik Turu" için;

Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Feribotta buluşmak ya da feribotla karşı tarafa geçince orada buluşmak mantıklı olabilir. Tabi tam hangi iskele olacak o da önemli. Benim bildiğim Eskihisar'da bir kaç iskele bir arada farklı firmalar karşıda farklı yerlere götürüyorlar.

Biz geçen yıl Yalovadan sahilden Gemlik turunu yaptığımızda Eskihisar feribot iskelesinde girişte bir mekanda Gökhan'la çorba içmiştik hem de bizden sonra gelenleri orada beklemiştik, whatsapp üzerinden konum atmıştık buradayız diye. İlk varan konum atarsa buluşmak kolaylaşır.

Ok, uygundur. En mantıklısı öyle görünüyor. Hem karışıklığın da önüne geçilmiş olur. Cep numaranızı özel mesaj olarak atarsanız hemen gruba ekleyebilirim, konum ve gerekli detayları oradan yazışabiliriz. Geç oldu malum, umarım yetişir :cat:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bursa'da nereye gideceksiniz arkadaşlar , Balıkesir'de festivaldeyim dönerken Bursa da size katılabilirim..
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Kendi şahsıma hiçbir şey bilmiyorum. Mecidiyeköy Simit Sarayının önüne bir şekilde gidip, oradan sonra neler olacağını merakla izleyeceğim :queen:
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Yavaş sürüş, tercihen 90-110 arası olacak. Bence motosiklete alışmak için bundan iyisi olmaz. Bekleriz :cat:

Aile yemeği vardı. Şimdi geldim, yorgunlukla tüm gün sürüşü kestiremiyorum. bir sonraki sefere umarım. İyi yolculuklar diliyorum.

Unutmadan gelecek hafta cuma günü mesela istanbul içi bir yerde buluşma olsa. Mesela 3.köprü avrupa ayağında cuma günü günbatımı gibi yada daha önce buluşulan bir sahil noktası olabilir. Kesin katılım sağlarım.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Yavaş sürüş, tercihen 90-110 arası olacak. Bence motosiklete alışmak için bundan iyisi olmaz. Bekleriz :cat:

Aile yemeği vardı. Şimdi geldim, yorgunlukla tüm gün sürüşü kestiremiyorum. bir sonraki sefere umarım. İyi yolculuklar diliyorum.

Unutmadan gelecek hafta cuma günü mesela istanbul içi bir yerde buluşma olsa. Mesela 3.köprü avrupa ayağında cuma günü günbatımı gibi yada daha önce buluşulan bir sahil noktası olabilir. Kesin katılım sağlarım.


Onu da yaparız :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Bursa'da nereye gideceksiniz arkadaşlar , Balıkesir'de festivaldeyim dönerken Bursa da size katılabilirim..

Bursa'da Ulucami tarafına gideceğimizden eminim :wiinkk: Gerektiğinde iletişim için cep no özelden atıyorum. Yarın çok sık telefona bakamıycam, haliyle onu da hesap ederek yazarsanız doğru zaman ve yerde hep beraber buluşabiliriz.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Çok kıymetli motörize biladerlerim , bu sabah 11 gibi motosikletimle İnegöl'de olmam gerekiyo. Belki saat 14 - 15 arası gibi Bursa'da olurum . Bursa da kaçta ve nerede buluşacaksıniz ? Saygılarımızla.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ali abi an itibariyle bursadayız. Özel mesaj ile telefonunu atarsan iletişime geçelim.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Konuyu çok geç gördüm :(
Gelmem zor olurdu ama mesajı geç görünce, düşük ihtimal de gerçekleşmedi :(
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,839
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ok, uygundur. En mantıklısı öyle görünüyor. Hem karışıklığın da önüne geçilmiş olur. Cep numaranızı özel mesaj olarak atarsanız hemen gruba ekleyebilirim, konum ve gerekli detayları oradan yazışabiliriz. Geç oldu malum, umarım yetişir :cat:

Nazik davetiniz için teşekkür ederim. Ama bu aralar birtakım sağlık sorunları nedeniyle haftasonları evden çıkmam pek mümkün olmuyor.
Bu konuyu da bugün geç açtım ama umarım iyi geziyorsunuz. Dönüşte bol fotolu, bol yazılı az videolu bir yazı yazın da okuyalım. :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Kısa bir rapor...

Sabah 7.30 da Mecidiyeköyde buluştuk.
Kural, ShipShag, Angrypower ve ben.
Kahvaltının ardından istikamet Darıca.
Negmarla Tavşanlıya geçip iskele çıkışında Onixys ekibe katıldı.
Ardından doğru ılıca sürüşü.
Ilıcada bir saat kadar sohbet ve kahve içtik.
Pazar olması nedeniyle çok kalabalık ve su bulanıktı. Bu nedenle suya girmedik.
Tekrar yola koyulup Bursa içerisine döndük.
Güzel bir iskenderin ardından bir kafede kahve çay sohbet faslından sonra, vaktin geç olduğunu farkedip Uludağa çıkmaktan vazgeçtik. 16.00 civarında dönüş yoluna koyulduk. Ben benzincide ekipten ayrılıp ters yöne Nilüfere geçip otelime geldim.
Bir duş ve kahvenin ardından saat oldu 18.00.

Gezide en yavaş motor bendeydi.
Kural Z, benim 90 üstüne çıkamayacağım şeklinde anlamış. Konuyu netleştirdikten sonra genel olarak 100-110km/s civarı bir hızla seyrettik. Diğer motorlar biraz daha hız yapabilecekken bana ayak uydurdular.
Bu bağlamda haklarını helal etsinler.

Xpulse en fazla 118 e çıktı ve kesiciye girdi. Virajlarda arka ve yan çantalar nedeniyle biraz savruldum. Amortisör ayarlarımda viraja değil, konfora yönelikti.
Yinede benim için oldukça keyifliydi.
Ara hızlanmalarda 200cc bir motor için hızlı bir şekilde 100-110 hızlara çıkabildim.

Telefondan yüklenen fotoğraflar çok büyük çıkıyor. Arkadaşlar akşam fotoları yükleyecektir.

Benim yarınki rota, Biga (bal almak istiyorum) ardından Çanakkale şehitlik.
Gece tabyalarda kalınacak.
Salı günü için program yok. Rüzgar nerden eserse...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

Nazik davetiniz için teşekkür ederim. Ama bu aralar birtakım sağlık sorunları nedeniyle haftasonları evden çıkmam pek mümkün olmuyor.
Bu konuyu da bugün geç açtım ama umarım iyi geziyorsunuz. Dönüşte bol fotolu, bol yazılı az videolu bir yazı yazın da okuyalım. :)

Geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Mar 2022
Mesajlar
221
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nazik davetiniz için teşekkür ederim. Ama bu aralar birtakım sağlık sorunları nedeniyle haftasonları evden çıkmam pek mümkün olmuyor.
Bu konuyu da bugün geç açtım ama umarım iyi geziyorsunuz. Dönüşte bol fotolu, bol yazılı az videolu bir yazı yazın da okuyalım. :)

Geçmiş olsun, acil şifalar.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla bir yere gittik de tarihi iskenderci mi bilmiyorum? :queen: Ana yolda dükkanların önüne bıraktık.

O çakma az yakan Honda nerede? şöyle az yakıyor motorum, böyle yol yapıyor die die yokuş yaparak kaçtı. Yok ayvalıktayım yok malazgirt meydan muhaberebesindeyim falan filan...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

Geçmiş olsun, acil şifalar.

Geçmiş olsun. Başka zamana gene gezilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Walla bir yere gittik de tarihi iskenderci mi bilmiyorum? :queen: Ana yolda dükkanların önüne bıraktık.

O çakma az yakan Honda nerede? şöyle az yakıyor motorum, böyle yol yapıyor die die yokuş yaparak kaçtı. Yok ayvalıktayım yok malazgirt meydan muhaberebesindeyim falan filan...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------



Geçmiş olsun. Başka zamana gene gezilir.

Kacacam .tabi manyak.

Kural z ile kavgali sayilirim,sana yillirdir angrybird diyorum ust duzey akpli burssli nin motorunun calindigiba sevindigimi acik acik yaziyorum..

Gelsem bir ton dayak yerdim..

Tomm,mrwind li bir grup olmali ki anxa oyle gelirim.canimi sokakta bulmadim ben :)
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
❤️Honda❤️;4694600' Alıntı:
Kacacam .tabi manyak.

Kural z ile kavgali sayilirim,sana yillirdir angrybird diyorum ust duzey akpli burssli nin motorunun calindigiba sevindigimi acik acik yaziyorum..

Gelsem bir ton dayak yerdim..

Tomm,mrwind li bir grup olmali ki anxa oyle gelirim.canimi sokakta bulmadim ben :)

Ahah saol karşim daha tanismadan guven verebilmisiz ne mutlu.. Tommygun zaten parti kursun oy verelim:)
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
❤️Honda❤️;4694600' Alıntı:
Kacacam .tabi manyak.

Kural z ile kavgali sayilirim,sana yillirdir angrybird diyorum ust duzey akpli burssli nin motorunun calindigiba sevindigimi acik acik yaziyorum..

Gelsem bir ton dayak yerdim..

Tomm,mrwind li bir grup olmali ki anxa oyle gelirim.canimi sokakta bulmadim ben :)

Artur'dayim, atla gel dunyanin en yakan Afrika'siyla.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
❤️Honda❤️;4694600' Alıntı:
Kacacam .tabi manyak.

Kural z ile kavgali sayilirim,sana yillirdir angrybird diyorum ust duzey akpli burssli nin motorunun calindigiba sevindigimi acik acik yaziyorum..

Gelsem bir ton dayak yerdim..

Tomm,mrwind li bir grup olmali ki anxa oyle gelirim.canimi sokakta bulmadim ben :)

Termosla kafana çay dökerim senin. Gel çayını iç, sonra nereye gidersen git ::whip::
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
dünyanın enaz yakan afrika sı vs hikaye afrika 4 lt az yakmaz yakıyor diyen net afrika kullanmıyordur
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
ya arkadaşlar o inegöl seyehati mecburi idi . neler kaçırdığımın farkındayım. Yarın ( pazartesi) yine evo ile 7. Bursa Çeşme yolculuğuma öğle saatlerinde çıkıp akşam Çeşme 'de olma niyetindeyim . Çeşme den fotolar göndermek (becerebilirsem) istiyorum.telim kendi sayfamda var. buradan da paylaşabilirim 535 2304722 . Görüşmek isteyen her iki tekerci günün 24 saati arayabilir. Sabah 05 ile 11 arası uyku saatim . ha acil bi şey olduğunda o
saatlerde bile arayabilirsiniz. selamlarla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

HONDA cı bizi bilen efendiliğimizle , ÇELEBİ karekterimizle biliyor , tanıyor . Bir Allahın eksik akıllı kulu , --motorunun çalındığı iyi olmuş -- diyorsa, ben ona ancak --ACİL ŞİFALAR -- dileğinde bulunabilirim . Allah kurtarsın. Yaradan dövmüş , bir de ben niye döveyim ki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst