Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir programda izlemiştim.Bu temizlik takıntılıları gibi az yaktırma takıntılılarını anlatıyordu.Adamlar arabayı evin önüne park ediyorlar.Ama oraya rampa gibi bişey yapmış ona park ediyor.Çalıştıracağı zamn boşa alıp salıyor rampadan araba hareket halindeyken çalıştırıp devam ediyor.
İlk çalıştırma ve hareket ederken çok yakıt yakıyor diye.
Hırbo bak sende böyle bişey yapabilirsin 3.1 e düşersin belki![]()
Okan hocam ben cok yanlis anlasiliyorum.
Az yakmaya calismiyorum.ki cogu zaman.sadexe kask eldivenle uzun yol yapan adsmim sizlerden daha dikkatli olmam lazim.Kurallara da uyunca sonuc bu.
Gerci afriks da alemin krali tabi onun da hakkini yemeyelim
