Pazar İstanbul-Bursa Günü Birlik Turu" için;

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir programda izlemiştim.Bu temizlik takıntılıları gibi az yaktırma takıntılılarını anlatıyordu.Adamlar arabayı evin önüne park ediyorlar.Ama oraya rampa gibi bişey yapmış ona park ediyor.Çalıştıracağı zamn boşa alıp salıyor rampadan araba hareket halindeyken çalıştırıp devam ediyor.

İlk çalıştırma ve hareket ederken çok yakıt yakıyor diye.
Hırbo bak sende böyle bişey yapabilirsin 3.1 e düşersin belki :)

Okan hocam ben cok yanlis anlasiliyorum.

Az yakmaya calismiyorum.ki cogu zaman.sadexe kask eldivenle uzun yol yapan adsmim sizlerden daha dikkatli olmam lazim.Kurallara da uyunca sonuc bu.

Gerci afriks da alemin krali tabi onun da hakkini yemeyelim
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Son kasa 1.3 mjet2 egea da uzun yol 680km menzilde ort.hizim 82kmh ama 110 dan aşağisina pek duşmedim tuketim 3.9-4.2 lt/km
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son kasa 1.3 mjet2 egea da uzun yol 680km menzilde ort.hizim 82kmh ama 110 dan aşağisina pek duşmedim tuketim 3.9-4.2 lt/km


16.000 lik veri istiyorum ;)

Bu 16.000 km icinde yax kis,ise gitme markete gitme o koy senin bu koy benim dolasma da var.

10000 km si otobandir tabi.


Arkadasr sevdigim kisilere ve onlarin arkadaslsrina motorumu satabilirim..goruyosunuz iste mukemmel kullanilmis bir motor.

Ama herkese de satmam,angrybird gelip yakvarss sieee derim.

F54 ciksa arksdsa bajiyoruz dese hadi ordsn yurru derim.

Fiyat 11.000 usd cok uygun..cyan gibi kan emici degilim ben.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
❤️Honda❤️;4695337' Alıntı:
16.000 lik veri istiyorum ;)

Bu 16.000 km icinde yax kis,ise gitme markete gitme o koy senin bu koy benim dolasma da var.

10000 km si otobandir tabi.


Arkadasr sevdigim kisilere ve onlarin arkadaslsrina motorumu satabilirim..goruyosunuz iste mukemmel kullanilmis bir motor.

Ama herkese de satmam,angrybird gelip yakvarss sieee derim.

F54 ciksa arksdsa bajiyoruz dese hadi ordsn yurru derim.

Fiyat 11.000 usd cok uygun..cyan gibi kan emici degilim ben.


Arada gazlada hayvanin boğazlari temizlensin:)sağır birakma makinayı.

Egzoz deligine parmak at bakalim,ne kadar kurum çikacak.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Hero Nazilli fabrikadayım.
Motor soğuyunca bakım yapılacak.

Enteresan bir firma.
Sağolsun ağırlıyorlar.
Sanki müşteri değilde, mekanın sahibiyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

Hırbo
Babana şifalar dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

❤️Honda❤️;4695306' Alıntı:
Abicim kusura bakma hakkimda yazilanlari yeni gordum.

Babami safra kesesi tas/camuru artik neyse problem onunla ugrasiyoduk canakkale de.

Bugun yeni geldik canakkaleden,simdi de istanbula gidiyolar tasi aldirmak icin.

pzt veya saliya kadar buralardayim.Donuuste ayni guzergah i.kullanacaksan beklerim..tek basima olacam koca tarlada.

Duruma gore ozel mesaj atarsin,burdaki cocuklarla ugrasmsyalim hic.

Bu arada zeytinli demisin.Benim anne tarafim zeytinlili. :)

Butun kazdaglari benden sorulur

Benimde anneannemin kızkardeşi Zeytinliye gelin gitmiş.
Kimse kalmadı köyde ama dün gittim 50 sene önce bahçesinde oyun oynadığım evi buldum.
Önünden hala su akıyor. O suda kağıt kayık yapar suya bırakır peşinden koşardık :)

Dönüşüm nerden olacak belli değil. Doğaçlama takılıyorum.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hero Nazilli fabrikadayım.
Motor soğuyunca bakım yapılacak.

Enteresan bir firma.
Sağolsun ağırlıyorlar.
Sanki müşteri değilde, mekanın sahibiyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

Hırbo
Babana şifalar dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------



Benimde anneannemin kızkardeşi Zeytinliye gelin gitmiş.
Kimse kalmadı köyde ama dün gittim 50 sene önce bahçesinde oyun oynadığım evi buldum.
Önünden hala su akıyor. O suda kağıt kayık yapar suya bırakır peşinden koşardık :)

Dönüşüm nerden olacak belli değil. Doğaçlama takılıyorum.
https://youtu.be/qvWOqfR6zww
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
❤️Honda❤️;4695333' Alıntı:
Okan hocam ben cok yanlis anlasiliyorum.

Az yakmaya calismiyorum.ki cogu zaman.sadexe kask eldivenle uzun yol yapan adsmim sizlerden daha dikkatli olmam lazim.Kurallara da uyunca sonuc bu.

Gerci afriks da alemin krali tabi onun da hakkini yemeyelim


Babana çok geçmiş olsun dostum.

Acil şifalar dilerim.


Safra kesesi taşlarının safra kanalını tıkaması nedeniyle annemi de acilen ameliyata aldılar geçen hafta.


Apar topar Burhaniyeye geldim geçen hafta.


Neyse ki safra kesesine stent takılma (ERCP) ve de 2 gün sonrasında da safra kesesinin alınma operasyonları başarılı geçti çok şükür.


Hafta sonu taburcu olduk.


Bu süreçte 6 gün Burhaniye - Edremit mekik dokudum.


Bir gün Edremite giderken yolda tariflere uyan bir motor-sürücüye de denk geldim bu arada. :cherry:


nl4vzii







Selamlar.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimde anneannemin kızkardeşi Zeytinliye gelin gitmiş.
Kimse kalmadı köyde ama dün gittim 50 sene önce bahçesinde oyun oynadığım evi buldum.
Önünden hala su akıyor. O suda kağıt kayık yapar suya bırakır peşinden koşardık :)

Dönüşüm nerden olacak belli değil. Doğaçlama takılıyorum.

Zeytinli de akrabalar var halen.Annenenin kizkardesini taniyoruzdur muhtemelen kimlerdensuniz soyle bakalim :)

Kagittan kayik yuzdururduk deyince yuzumde tebessum oldu ayni seyi yapardik.

Kayiklari taaaa zeytinli mezarliginin oraya kadar yuzdururduk...vay bee 30 yil gecmis :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Babana çok geçmiş olsun dostum.

Acil şifalar dilerim.


Safra kesesi taşlarının safra kanalını tıkaması nedeniyle annemi de acilen ameliyata aldılar geçen hafta.


Apar topar Burhaniyeye geldim geçen hafta.


Neyse ki safra kesesine stent takılma (ERCP) ve de 2 gün sonrasında da safra kesesinin alınma operasyonları başarılı geçti çok şükür.


Hafta sonu taburcu olduk.


Bu süreçte 6 gün Burhaniye - Edremit mekik dokudum.


Bir gün Edremite giderken yolda tariflere uyan bir motor-sürücüye de denk geldim bu arada. :cherry:


https://www.hizliresim.com/nl4vzii



[url]https://i.hizliresim.com/nl4vzii.jpg[/url]


Selamlar.

Tesekkurler Haluk dostum,ercp icin bizi neden gonderdiler ya,baska bisey mi acaba..:(


Edremit devlet hastanasinin ortamini gordun di mi ? hastane icinde acilin hemen girisinde yatan basibos kopekler,her yerin plastik cop olmasi yuzlerce maske zaten yerde....neyse

Resime gelince,iste yazin motor boyle kullanilir arkadas ders vermis :p

Fotoyu cektigin yeri biliyorum,renault kangoo burhaniyeden cikmis ama burhaniyeye ana yoldan gitmek varken bu ara yolu hic kullanmiyorum.

Neyse,tam motorcunun yaninda sag sertitte isiklarda bekliyorum,bir bmw fren sesleriyle hizla gelip yanimdakine bir patlatti..

İcinden kadin cikti,gunahini almayim ama muhtemelen benim seksi bscaklarima bakiyodu..iyi ki bana vurmadi.


Haluk,uzak sayilmazsin bana yarin gelsene 15 km yapacaksin.karpuz falan keseriz,nektarinler de oldu ama diplerinin tamaminda kurt var.yarisini yiyip kalani kazlara atiyorum.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
❤️Honda❤️;4695358' Alıntı:
Zeytinli de akrabalar var halen.Annenenin kizkardesini taniyoruzdur muhtemelen kimlerdensuniz soyle bakalim :)

Kagittan kayik yuzdururduk deyince yuzumde tebessum oldu ayni seyi yapardik.

Kayiklari taaaa zeytinli mezarliginin oraya kadar yuzdururduk...vay bee 30 yil gecmis :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------



Tesekkurler Haluk dostum,ercp icin bizi neden gonderdiler ya,baska bisey mi acaba..:(


Edremit devlet hastanasinin ortamini gordun di mi ? hastane icinde acilin hemen girisinde yatan basibos kopekler,her yerin plastik cop olmasi yuzlerce maske zaten yerde....neyse

Resime gelince,iste yazin motor boyle kullanilir arkadas ders vermis :p

Fotoyu cektigin yeri biliyorum,renault kangoo burhaniyeden cikmis ama burhaniyeye ana yoldan gitmek varken bu ara yolu hic kullanmiyorum.

Neyse,tam motorcunun yaninda sag sertitte isiklarda bekliyorum,bir bmw fren sesleriyle hizla gelip yanimdakine bir patlatti..

İcinden kadin cikti,gunahini almayim ama muhtemelen benim seksi bscaklarima bakiyodu..iyi ki bana vurmadi.


Haluk,uzak sayilmazsin bana yarin gelsene 15 km yapacaksin.karpuz falan keseriz,nektarinler de oldu ama diplerinin tamaminda kurt var.yarisini yiyip kalani kazlara atiyorum.

Gecmis olsun morukcum
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Babana acil şifalar.

Sana da Allah akıl fikir versin. Afrika africa olalı öyle ızdırap çekmedi. Honda sonunda motoru senden geri alacak ve hakkını veren birine hediye edecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Babana acil şifalar.

Sana da Allah akıl fikir versin. Afrika africa olalı öyle ızdırap çekmedi. Honda sonunda motoru senden geri alacak ve hakkını veren birine hediye edecek.

Tesekkur,

Motorun hakkini veriyorum.100.000 km yi gectim.

Gezmedegim yer kalmadi.Tabi bazi amatorlere gore 16.000 km 60 kmh ortalama ile yapilmasi onlara cok dusuk gelebilir,ama isi bilen biri bilir ki 60 kmh ortalama son derece normal bir surat.

Peki Yilda 2000 3000 km yapanlar mi cook hakkini veriyor :)

Ulen motorun var servisle ise giden adamsin,serviste kimbimir kac saat kaybediyosun.kisin kullanmassin,yagmurda zaten cikmazsin.ayda yilda motoruna binip hakkini verdigini saniyosun di mi,cok acinasi.




Haluk gelirse onunla kaz dagina cikarix.Su an girisler yasak tabi de ben yasak olmayan yollari da biliyorum.

Var misin Haluk he ?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şaka mısın sen? Benim kullanmamış halim, senin kullanmış halinden fazla km çeviriyor :pr:

Fakat yalan yok. Ben motoru çıkarttığımda genelde bir yerlere yetişmeye çalışıyorum. En düşük 4.3lt/100km’lerde seyehat ediyor.

Yalan yok. İzmir’e gidiş dönüşümde 5.3lt/100km yaptı. Mecburen riske gireceğimi anladığımda trafikten kurtulana kadar gaz açarım ben. 32000-33000km’ye (inanki kaç km’de bilmiyorum) geldi motor. Daha fren balatalarım %50’de.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Yarın Artura gitmeyi düşünüyorum. Öncesinde ya da sonrasında uğrayabilirim sana.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şaka mısın sen? Benim kullanmamış halim, senin kullanmış halinden fazla km çeviriyor :pr:

Fakat yalan yok. Ben motoru çıkarttığımda genelde bir yerlere yetişmeye çalışıyorum. En düşük 4.3lt/100km’lerde seyehat ediyor.

Yalan yok. İzmir’e gidiş dönüşümde 5.3lt/100km yaptı. Mecburen riske gireceğimi anladığımda trafikten kurtulana kadar gaz açarım ben. 32000-33000km’ye (inanki kaç km’de bilmiyorum) geldi motor. Daha fren balatalarım %50’de.


Angrybird, bunu yazan sensin


Merhabalar. Hemen hemen foruma son girdiğim zamandan beridir motoru fazla kullanmıyorum. En son 06/06/2020 tarihinde 19863km'de bakıma sokmuştum. Motorum şimdi 23750km civarında. Bu motorun yağının değişmesi gerekiyor mudur? Garantisi Haziran başında bitti. En fazla ayda 1 kez işe gidiyorum. Onun dışında kullanmamaya özen gösteriyorum ama sağa sola işim olunca da motoru evde bırakmak zor geliyor.

Yamaha ve başka özel servisler hep standart ücret istiyorlar ve bu ücret arabanın full yağ bakımını yaptırmaktan daha pahalı. 2.6lt yağ, yağ filtresi ve 25tl (eskiden max 10tl idi. delirmiş bunlar)'lik karter tapa pulu değişecek. Yağ bayatlar mı?


"Onun disinda kullanmamaya ozen gosteriyorum"
puhajahgaga ulen sizin gibiler yargi veriyor ya hakkini ver diye hasta ediyosunuz beni

32.000 km olsa bile(ki palavra bence video koy bakalim) yilda 6000 km yapmisin.Bu mu len benden fazla cevirdigin ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Özenle kullanmamaya çalışıyorum. Bak kullanmayan halim. Ben 3 ayda 10k km çeviriyorum. Garantili motorun servis bakımlarından dolayı Mt-07’yi pek kullanmadığım doğru ama inanki bu kullanmamış halim. Hadi bana inanmıyorsun, benim motoru gerçekten görenlere sor :)

İnan garaja inip fotoğraf çekmekten imtina ediyorum. Yoksa inip foto çekerdim. Kedinin biri benim motorun selesinde yattığı için hayvancağızı rahatsız etmek istemiyorum.

Gerçi orta sehpada duran Tenere varken benim yan ayakta yatan motorun üstünde nie yatıyor? Onu da anlamıyorum :pr:
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Yine rota değiştirip bu geceyi Pamukkalede geçirmeye karar verdim.
Tam travertenlerin dibinde bir campingdeyim.
Yerler çimen, büyük bir havuzu var, kaydırağı var.
Tabi balık, rakı, bira :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

Daha sonra linkini vereceğim.
Travertenlerin dibinde süper bir campingdeyim ve inanılmaz ucuz fiyat.
Daha sonra linkini vereceğim.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
❤️Honda❤️;4695358' Alıntı:
Zeytinli de akrabalar var halen.Annenenin kizkardesini taniyoruzdur muhtemelen kimlerdensuniz soyle bakalim :)

Kagittan kayik yuzdururduk deyince yuzumde tebessum oldu ayni seyi yapardik.

Kayiklari taaaa zeytinli mezarliginin oraya kadar yuzdururduk...vay bee 30 yil gecmis

Valideme sordum.
" Hafız İbrahim deyince eskiler bilir " dedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

Pazar günü Artur'daydim bu dingili çağırdım gelmedi.

Gürcan, şu an bulunduğum yeri mutlaka kaydetmen lazım.
Burayla kıyaslayınca Assostaki yer aynı para ama tam bir varoş.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Valideme sordum.
" Hafız İbrahim deyince eskiler bilir " dedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------



Gürcan, şu an bulunduğum yeri mutlaka kaydetmen lazım.
Burayla kıyaslayınca Assostaki yer aynı para ama tam bir varoş.

Koordinat alayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst