Pazar İstanbul-Bursa Günü Birlik Turu" için;

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gıcık :) :) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------



Henüz acil bir şey çıkmadı. İşyerinde idare ediyorlar galiba.
Kendimi fazlamı önemsemişim ne :)
Ben olmasamda işler yürüyormuş :)

Aralarda sesli küçük notlar kaydediyorum.
Dönüşte yazacak epey şey var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

Doğaçlama hareket ettiğimi söylemiştim.

Pazar akşamı Bursada Turizm Lisesinin uygulama otelinde kalmıştım.
Dün gece Şehitlikler bölgesinde tabyada çadırda konakladım. Oraya ulaşmam tam bir maceraydı.
Bu gece Assosta çadır kurdum. Deniz kenarında konaklıyorum.
Gürcaaaaaan. Yorgunluk birası açıldı :)

Yarın için planım yok.
Önerisi olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

Hırbooooo.

Misafir ederim dersen Ayvalığa geçerim. Hem senin motormu yoksa benimkimi az yakıyor diye test yaparız :)

Abicim kusura bakma hakkimda yazilanlari yeni gordum.

Babami safra kesesi tas/camuru artik neyse problem onunla ugrasiyoduk canakkale de.

Bugun yeni geldik canakkaleden,simdi de istanbula gidiyolar tasi aldirmak icin.

pzt veya saliya kadar buralardayim.Donuuste ayni guzergah i.kullanacaksan beklerim..tek basima olacam koca tarlada.

Duruma gore ozel mesaj atarsin,burdaki cocuklarla ugrasmsyalim hic.

Bu arada zeytinli demisin.Benim anne tarafim zeytinlili. :)

Butun kazdaglari benden sorulur
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Depo ustu çantalar var,onlarin ön gözünde fermuarli telefon koyma yeri var.(üzeri şeffaf dokunmatik özellikli)

Pahali derseniz

Su gecirmez telefon kilifi alip,altindan çanta kemeri geçirip,aynalara gerdirip kullanilabilir.

Sağlam bir yontem olur.

https://www.deltabisiklet.com/urun/forte-gt-825-telefon-tutucu-gidon-ara-canta

Bunun viteslilere gore olanida var,araştirin.

Ben bir yerde 150tl ye satilanini gormustum.

Şu da iyi gibi

https://www.trendyol.com/sezy/motos...i-su-gecirmez-6-3-bisiklet-uyumlu-p-303125098

Mesajiniz icin tesekkurler kapali ve fermuarli kaplar sicak havada sorun olabiliyor isiniyor sarj olmuyor kapaniyor.


Bana saglam telefonu kolayca takip cikarabilecegim ve saglam bir tutucu nukrotech i de o yuzden almistim ama kazada darbe almadigi halde plastik ayna tutucu kırıldı neyse dedim yapistirdim tam takicam bir baktim ayar yapma yeri de kirilmis.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,758
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
❤️Honda❤️;4695306' Alıntı:
Abicim kusura bakma hakkimda yazilanlari yeni gordum.

Babami safra kesesi tas/camuru artik neyse problem onunla ugrasiyoduk canakkale de.

Geçmiş olsun Hattori Allah acil şifalar versin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekkurler arkadaslar,

Bu da bana yalanci diyenlere gelsin hakkettiniz bunu :)

https://streamable.com/bnvpdf

Neymis,3.2 yakamazmis..neymis her soyledigim yalanmis..

ulen 16.000 km ortalamasi 3.9lt,300 km de 3.2 lt mi yaktiramayacam ?

İbibikler sizi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------

İbibiklerin dili tutuldu,
Nasil oluyoda 16.000 km lik bir ortalama boyle olur diye hepsi şokta!

Heh geldi basibibibik angrybird
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,026
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
❤️Honda❤️;4695306' Alıntı:
Abicim kusura bakma hakkimda yazilanlari yeni gordum.

Babami safra kesesi tas/camuru artik neyse problem onunla ugrasiyoduk canakkale de.

Bugun yeni geldik canakkaleden,simdi de istanbula gidiyolar tasi aldirmak icin.

pzt veya saliya kadar buralardayim.Donuuste ayni guzergah i.kullanacaksan beklerim..tek basima olacam koca tarlada.

Duruma gore ozel mesaj atarsin,burdaki cocuklarla ugrasmsyalim hic.

Bu arada zeytinli demisin.Benim anne tarafim zeytinlili. :)

Butun kazdaglari benden sorulur

Şimdiden geçmiş olsun. Acil şifalar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

❤️Honda❤️;4695311' Alıntı:
Tesekkurler arkadaslar,

Bu da bana yalanci diyenlere gelsin hakkettiniz bunu :)

https://streamable.com/bnvpdf

Neymis,3.2 yakamazmis..neymis her soyledigim yalanmis..

ulen 16.000 km ortalamasi 3.9lt,300 km de 3.2 lt mi yaktiramayacam ?

İbibikler sizi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------

İbibiklerin dili tutuldu,
Nasil oluyoda 16.000 km lik bir ortalama boyle olur diye hepsi şokta!

Heh geldi basibibibik angrybird

16.000km trip, ortalama hız 60 km/s, ortalama tüketim 3.9l/100km. Bu 16.000 km'de 60 km/s gibi yüksek bir ortalama sürati nasıl tutturdun? Sadece uzun yol ve yüksek sürat mi kullanıyorsun? (Benim içinde 3 Bodrum - İstanbul gidiş geliş olan 33.000km'lik kullanımımda ortama hızım 43 km/s - Teknotakip'te motor saat ölçümü de var; motorun çalıştığı saati de sayıyor. Malum, şehir içinde kısa süreler hariç yüksek sürat mümkün olmuyor. Buna göre 60 km/s benden ort. %50 daha yüksek. Yani çoğunlukla uzun yol ve yüksek sürat kullanmış olman gerekir, e yüksek süratte de bu makinenin bu kadar az yakmayacağı aşikâr...) (Benim İstanbul Bodrum İstanbul otobanlı 1500km ortalama süratim 96 km/s falan...)

Bu görüntüyü 3,3 l/100km sarfiyat ile nasıl bağdaştırmalıyız? Gene tutarsız birtakım sayılar. Bu da Adobe'un başka bir ürünü Premier Pro yaratımı galiba? :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
❤️Honda❤️;4695311' Alıntı:
......Nasil oluyoda 16.000 km lik bir ortalama boyle olur diye hepsi şokta!....

Geçmiş olsun Hırbo acil şifalar , babaya hürmetler..

Africa Twin in tüketimine değil senin sabrına hayret ediyoruz birader , tın tın gidersen bütün motorlar az yakıyor da 16.000 km böyle sürebilmek için ya sabır çekmek lazım , daha öncede yazdım , Bursa dan İstanbul a bir defasında 70-80 le döndüm 3,6 yaktı , seneler evvel 650 lik Vstrom la 100 km kadar gazı hiç açmadım aynı hız 2,7 yaktı , yalnız sende bu bir takıntı bunu anladım çünkü sürekli tekrarlıyorsun verileri , Avrupa da da senin gibi az yaktırma meraklısı/takıntılısı bir çok sürücü var , özellikle Almanlar buna çok meraklı , birkesim ise bu yolları tıkayan tin tin gidenleri çok eleştiriyor forumlarda vs..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun Hırbo acil şifalar , babaya hürmetler..

Africa Twin in tüketimine değil senin sabrına hayret ediyoruz birader , tın tın gidersen bütün motorlar az yakıyor da 16.000 km böyle sürebilmek için ya sabır çekmek lazım , daha öncede yazdım , Bursa dan İstanbul a bir defasında 70-80 le döndüm 3,6 yaktı , seneler evvel 650 lik Vstrom la 100 km kadar gazı hiç açmadım aynı hız 2,7 yaktı , yalnız sende bu bir takıntı bunu anladım çünkü sürekli tekrarlıyorsun verileri , Avrupa da da senin gibi az yaktırma meraklısı/takıntılısı bir çok sürücü var , özellikle Almanlar buna çok meraklı , birkesim ise bu yolları tıkayan tin tin gidenleri çok eleştiriyor forumlarda vs..

Tesekkur ederim niki,ins problemsiz alirlar tasi.


Abicim bak,cyan diyor ki 60 kmh gibi yuksek bir ortalama hiz nasil tutturdun diyor,sen ise tin tin gidiyosun diyor..kimseye yaranamiyorum iyi mi :)

Niki senin 15.000 km lik ortalama hizin kactir ? Gerci sen bmw yi full uzun yolda kullandigindan yuksektir ama yine de 100 kmh bile yoktur bence

60 kmh bence gayet iyi bir ortalama hiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------

Şimdiden geçmiş olsun. Acil şifalar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------



16.000km trip, ortalama hız 60 km/s, ortalama tüketim 3.9l/100km. Bu 16.000 km'de 60 km/s gibi yüksek bir ortalama sürati nasıl tutturdun? Sadece uzun yol ve yüksek sürat mi kullanıyorsun? (Benim içinde 3 Bodrum - İstanbul gidiş geliş olan 33.000km'lik kullanımımda ortama hızım 43 km/s - Teknotakip'te motor saat ölçümü de var; motorun çalıştığı saati de sayıyor. Malum, şehir içinde kısa süreler hariç yüksek sürat mümkün olmuyor. Buna göre 60 km/s benden ort. %50 daha yüksek. Yani çoğunlukla uzun yol ve yüksek sürat kullanmış olman gerekir, e yüksek süratte de bu makinenin bu kadar az yakmayacağı aşikâr...) (Benim İstanbul Bodrum İstanbul otobanlı 1500km ortalama süratim 96 km/s falan...)

Bu görüntüyü 3,3 l/100km sarfiyat ile nasıl bağdaştırmalıyız? Gene tutarsız birtakım sayılar. Bu da Adobe'un başka bir ürünü Premier Pro yaratımı galiba? :mrgreen:

hahaha,3.3 lt full uzun yol ve ortama hiz 79.

Burda ise ortalama hizim 20 kmh dusmus,3.9 lt olmasi normal.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
abiler binlik makinayı 60km de kullanıp 3.9 yaktırdım diyemi övünüyonuz hahahaha
gidin 125 cc alın o zaman altınızdakinin hakkını veremiyonuz sonrada bununla övünüyonuzmu baya güzel muhabbet
sonuçta parasını ben vermiyomuyum yaksın benim cbr500 5litre ortalaması var bana fazla diyolar çokta s*kimde yani basıyom parasını içiyo yavrum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler binlik makinayı 60km de kullanıp 3.9 yaktırdım diyemi övünüyonuz hahahaha
gidin 125 cc alın o zaman altınızdakinin hakkını veremiyonuz sonrada bununla övünüyonuzmu baya güzel muhabbet
sonuçta parasını ben vermiyomuyum yaksın benim cbr500 5litre ortalaması var bana fazla diyolar çokta s*kimde yani basıyom parasını içiyo yavrum

Su an ovunmek icin yazmadim,resmen yalanci dediler bana o yuzden gozlerine soktum.

Parasini basabilirsin tabi,helal olsun zengin adamsin sen.dukati niye kullanmiyon ki ? Yakisir sana
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
❤️Honda❤️;4695320' Alıntı:
Su an ovunmek icin yazmadim,resmen yalanci dediler bana o yuzden gozlerine soktum.

Parasini basabilirsin tabi,helal olsun zengin adamsin sen.dukati niye kullanmiyon ki ? Yakisir sana

hocam özgüven eksikliğin mi var birisi sana cevap verince aşagılamaya filan çalışıyon kaç yaşında adamsın o zaman ducati filan kullan diyon ?
küçük pipi sendromu diye bir şey bir araştırıp konu hakkında bilgisi olan bir uzmana danışın bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam özgüven eksikliğin mi var birisi sana cevap verince aşagılamaya filan çalışıyon kaç yaşında adamsın o zaman ducati filan kullan diyon ?
küçük pipi sendromu diye bir şey bir araştırıp konu hakkında bilgisi olan bir uzmana danışın bence

Dikkattimi cekiyo pu pipi muhabettini cok seviyon..tamam lan tamam senin pippin cok buyuk hepimiz ikna olduk artik.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bir programda izlemiştim.Bu temizlik takıntılıları gibi az yaktırma takıntılılarını anlatıyordu.Adamlar arabayı evin önüne park ediyorlar.Ama oraya rampa gibi bişey yapmış ona park ediyor.Çalıştıracağı zamn boşa alıp salıyor rampadan araba hareket halindeyken çalıştırıp devam ediyor.

İlk çalıştırma ve hareket ederken çok yakıt yakıyor diye.
Hırbo bak sende böyle bişey yapabilirsin 3.1 e düşersin belki :)
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
yokuş aşagı motor kapadıgına eminim yakmasından korkuyosan gel sana temiz bi 50 cc bulalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst