- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
tükenmek üzere ümitlerim. son 5 dakikaale:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------
boya değilde bizim kaplamacıyla bir görüşeyim abi. fosfattır çinkodur bişey kaplanabilir belki :cat:
işte hocam sen amerikalılara sor bi..teflon filan yada plastik bişeyler vardır kaplama maddesi olarak...artık 2010 yılındayız...:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:57 ----------
Hangi üzüm yav, bak hatırlayamadım şimdi :mrgreen:
Neyse kurcalamayayım![]()
Frenk üzümü :queen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------
Şu süreyi uzat Fatih kardeşim..