Park halindeki motorumu çimento kamyonu devirdi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese selam,

Bugün saat 16.00 civarı MODA'nın dar bir sokağına çimento kamyonunu geri manevra ile sokmak isteyen bir şahıs, kaldırıma park ettiğim ve ana yoldan 1,5m içeride bulunan motoruma çarparak devirmiş. Nasıl olduğunu hala anlayamadım ama kamyon yerden yüksek, bir şekilde yol kenarındaki babaları da geçip 3m lik kaldırımın ortasında ağaca bağladığım motoru devirmiş. Branda ile koruma altına almıştım branda da çarpılan yerlerde yırtıklar var, egzos göçmüş, sol ayna eğilmiş, debriyaj kolu eğilmiş biraz boyada da aşınma var. Bu çimento kamyonu yolun aşağısındaki inşaata gelmiş ama biz gelmeden çekip gitmiş. yarın müteahit ile gidip görüşeceğim yaklaşık 600YTL lik hasar var ne yapmam gerekir ya da ne söylemem? Polise gitsem olay kapanmış der sanırım aracın plakası da belli değil ancak haftaiçi sürekli geliyorlar plakayı bulup polise versem çarpıp kaçtı desem sonuç alır mıyım ? Yorumlarınızı bekliyorum...

Görüyorsunuz kaza duran motorun bile başına gelebiliyor. Kazasız sürüşler:cat:

Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunabilirsiniz.
Suç duyurusunun nasıl yapılacağına dair bilgiyi daha önce açtığım başlıktan okuyabilirsiniz.

http://www.motosiklet.net/forum/kon...r-ucretli-midir.html?highlight=su%E7+duyurusu

Geçmiş olsun.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
öncelikle çok geçmiş olsun, can sıkıcı bi durum..

1- olayın üstünden zaman geçtiği için polis birşey yapmayabilir, o an polis çağırıp sabıt tuttursaydın keşke..
2- motosikleti kaldırıma parketmişsin, bu sebeple polis hatalı park diyerek ilgilenmeyebilir.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
80
Büyük bir inşaat şirketi ise, parayı taşerondan alır sana da öder. Değilse vicdanına kalmış.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçmiş olsun kardeş
umarım bi sonuç alırsın çok üzücü bi olay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst