- Katılım
- 13 Nis 2007
- Mesajlar
- 205
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam,
Bugün saat 16.00 civarı MODA'nın dar bir sokağına çimento kamyonunu geri manevra ile sokmak isteyen bir şahıs, kaldırıma park ettiğim ve ana yoldan 1,5m içeride bulunan motoruma çarparak devirmiş. Nasıl olduğunu hala anlayamadım ama kamyon yerden yüksek, bir şekilde yol kenarındaki babaları da geçip 3m lik kaldırımın ortasında ağaca bağladığım motoru devirmiş. Branda ile koruma altına almıştım branda da çarpılan yerlerde yırtıklar var, egzos göçmüş, sol ayna eğilmiş, debriyaj kolu eğilmiş biraz boyada da aşınma var. Bu çimento kamyonu yolun aşağısındaki inşaata gelmiş ama biz gelmeden çekip gitmiş. yarın müteahit ile gidip görüşeceğim yaklaşık 600YTL lik hasar var ne yapmam gerekir ya da ne söylemem? Polise gitsem olay kapanmış der sanırım aracın plakası da belli değil ancak haftaiçi sürekli geliyorlar plakayı bulup polise versem çarpıp kaçtı desem sonuç alır mıyım ? Yorumlarınızı bekliyorum...
Görüyorsunuz kaza duran motorun bile başına gelebiliyor. Kazasız sürüşler:cat:
Bugün saat 16.00 civarı MODA'nın dar bir sokağına çimento kamyonunu geri manevra ile sokmak isteyen bir şahıs, kaldırıma park ettiğim ve ana yoldan 1,5m içeride bulunan motoruma çarparak devirmiş. Nasıl olduğunu hala anlayamadım ama kamyon yerden yüksek, bir şekilde yol kenarındaki babaları da geçip 3m lik kaldırımın ortasında ağaca bağladığım motoru devirmiş. Branda ile koruma altına almıştım branda da çarpılan yerlerde yırtıklar var, egzos göçmüş, sol ayna eğilmiş, debriyaj kolu eğilmiş biraz boyada da aşınma var. Bu çimento kamyonu yolun aşağısındaki inşaata gelmiş ama biz gelmeden çekip gitmiş. yarın müteahit ile gidip görüşeceğim yaklaşık 600YTL lik hasar var ne yapmam gerekir ya da ne söylemem? Polise gitsem olay kapanmış der sanırım aracın plakası da belli değil ancak haftaiçi sürekli geliyorlar plakayı bulup polise versem çarpıp kaçtı desem sonuç alır mıyım ? Yorumlarınızı bekliyorum...
Görüyorsunuz kaza duran motorun bile başına gelebiliyor. Kazasız sürüşler:cat: