Park halindeki motorumu çimento kamyonu devirdi

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Herkese selam,

Bugün saat 16.00 civarı MODA'nın dar bir sokağına çimento kamyonunu geri manevra ile sokmak isteyen bir şahıs, kaldırıma park ettiğim ve ana yoldan 1,5m içeride bulunan motoruma çarparak devirmiş. Nasıl olduğunu hala anlayamadım ama kamyon yerden yüksek, bir şekilde yol kenarındaki babaları da geçip 3m lik kaldırımın ortasında ağaca bağladığım motoru devirmiş. Branda ile koruma altına almıştım branda da çarpılan yerlerde yırtıklar var, egzos göçmüş, sol ayna eğilmiş, debriyaj kolu eğilmiş biraz boyada da aşınma var. Bu çimento kamyonu yolun aşağısındaki inşaata gelmiş ama biz gelmeden çekip gitmiş. yarın müteahit ile gidip görüşeceğim yaklaşık 600YTL lik hasar var ne yapmam gerekir ya da ne söylemem? Polise gitsem olay kapanmış der sanırım aracın plakası da belli değil ancak haftaiçi sürekli geliyorlar plakayı bulup polise versem çarpıp kaçtı desem sonuç alır mıyım ? Yorumlarınızı bekliyorum...

Görüyorsunuz kaza duran motorun bile başına gelebiliyor. Kazasız sürüşler:cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Öncelikle geçmiş olsun.Ehliyetin varsa vede evrakların tamsa o saniye polis çağırmalıydın.Yinede şansını dene git şikayetçi ol derim...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun kardeşim...senin adına üzüldüm...:pale: çocuğumuz gibi sevdiğimiz motorlarımızın park halindeyken bile başına bişey gelmesi gerçekten çok zor bi durum...

sonuç alma işine gelince...yasal yollardan pek bişey yapıcak gibi görünmesede yinede şansını dene derim kanka...inşallah bulursun o şahsiyeti...elimizden geldiği kadar yardımımızıda esirgemeyiz hani...:bounce:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence müteahhite boşuna gitme.. pek bi vurdumduymaz olurlar. etrafında o çimento aracının vurduğunu söyleyecek esnaf falan bulursan hemen motosikletini aynı yere koy polisi çağır. dün de buradaydı bugün iyice emin oldum şu araç çarpmış diye.. ondan sonra müteahhitin yanına öyle gidin.. emniyet mensubu ile.. aksi takdirde müteahhit bazı dengesiz söylemlerde bulunabilir sen de onu alaşağı edip olayı büyütmek zorunda kalabilirsin..
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
geçmiş olsun 77 ama benim bildigim kadarıyla hemen polise haber vermen gerekirdi çunku polis aracı yerinden kaldırdıgın zaman tutanak tutmuyor
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
insanlar bu kadar rahatlar işte :pr: öncelikle geçmiş olsun.
benim düşündüklerimi arkadaşlar yazmışlar zaten.
halletmeniz ümidi ile. iyi haberlerinizi bekliyoruz :bounce:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motorumuz

gozumuz gıbı baktıgımız yemeyıp yedırdıgımız ıcmeyıp ıcırdıgımız motorumuza bır mıkser gelıp carpacak allah ruyada bıle gostermesın cagır polısı durumu ızah et o dıyecek kı gıdın anlasın ama bu mutahıtler bıraz artıst olur allah kolaylık versın sen dıcen kı motrouma carpmıssınız sana bır rapor verecek bu saatte bıze beton gelmedı dıye cok tilki ol en ufak acıgında faka bastır cok kurnaz olurlar
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçmiş olsun "buraki77" arkadaşım.Olayın hemen sonrasında bir şahitle tutanak tuttursaydın sonuç daha kolay alınırdı.Ama şimdi iş karşıdaki müteahhit'in iyi niyetine kalmış gibi görünüyorki Ben pek ümitli değilim.Ha bide iş çığrından çıkarsa arbedeye girme bu adamlar üzerine afiyet biraz problemli olabilirler.İnşallah müspet bir sonuç çıkarda zararını karşılayabilirsin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Burak reis geçmiş olsun...üzdün bizi...bu ara üzerinde bir kara bulut var anlayamadım...olay kapanmış...şahit yok...delil yok...bari müteahhite gidip kendini yıpratma...işçileri falan salar üzerine...sen 10 kaplan gücündesin ama sakata gelme....:p

motordaki hasarı sordurdunmu...nasıl motor yürüyor dimi...hasar göze batıyormu...yaptırmasan olurmu...ya da rötuşla kapanırmı detaylar...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
müteahhiti boşver başını belalara sokma

bu yazıyı okuduktan sonra hemen git polis çağır ( veya haber ver) olayı yenı olmuş gibi anlat zabıt tutmalarını sağla ki tamır ücretını trafık sıgortasından alabılesın işlem bu kadar
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
müteahhiti boşver başını belalara sokma

bu yazıyı okuduktan sonra hemen git polis çağır ( veya haber ver) olayı yenı olmuş gibi anlat zabıt tutmalarını sağla ki tamır ücretını trafık sıgortasından alabılesın işlem bu kadar

+1
olayı yeni olmuş gibi canlandır bencede, yapacak bişey yok
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hocam gecmis olsun. Aynı durum benim basıma gelmisti, o an polis çağırıp tutanak tuttursaydınız çok güzel olurdu. Şimdi öncelikle arkadaşların söylediği gibi polise tutanak tutturup ilgili yere giderseniz çok iyi olur ama böyle bir yol kalmazsa yinede müteahhitle konuşmayı denemelisiniz, sonuçta öyle böyle değil baya bir hasar var, üstelik motosikletiniz kaldırımda duruyorken olmuş olay, kişiyle konuşmadan bilemezsiniz bence denemekte fayda vardır diye düşünüyorum.
yaşadığım olaydada motorumu deviren firmanın müdürü aşırı ters çıkmış ve ödemeyi kabul etmemişti ancak firmanın yetkilisi bir başka bayanın müdahele etmesi ve mağduriyetimi anlaması sonucu, polislik olmadan paramı almıştım.
İçinde bulunduğunuz durumu anlayıp size hak verecek ve mağduriyetinizi karşılamak için gerekeni yapacak bir insan da çıkabilir karşınıza, belki çok iyimser oldu ama neden olmasın.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Öncelikle yazdıklarınızdan dolayı herkese teşekkür ederim. Bugün müteahitle konuştum aradı çimento şirketini onlar da arayıp bulacak çarpanı bu şekilde bir anlaşma olabilecek. Bu arada motoru yatırıp polisi aradım ancak çarpan araç belli değilse Sulh ceza mahkemesine başvurup 250-300YTL gibi bir parayı bilirkişilik için yatırmam gerekiyor sonra rapor tutulacak hasar tespit edilecek sonra dava açılacak BELKİ parayı alabileceğim sonuçta yeni yasalar böyle imiş artık polis tutanak tutmasına izin verimiyormuş bu durumlar için ya çarpanın plakası belli olacak yada olay anı çağırılacak polis. Zaten sulh ceza da pazartesi açıkmış bakalım nasıl olacak sonuçta müteahit ile anlaşmamıza kaldı yoksa mahkemelerle falan başa çıkılmaz masrafım kadar zaten bilirkişi parası...

Kazasız sürüşler
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Geçmiş olsun.. ahhh bu kaza işleri hep böle.. Allah yardımcın olsun..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bizim üyelerinde başına amma enteresan olaylar geliyo ya :mrgreen: Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun, iyi ki üzerinde sen yokmuşsun... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst