Park ettiğinizde oturan motosiklet!

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Görenleri şaşkına çeviren bu sistem; motosiklet stop ettiğinde insanların oturduğu gibi gövde kısmı yere gelecek şekilde eğiliyor ve bu sekilde düşme riski ortadan kalkıyor..

İŞTE PARK ETTİĞİNDE OTURAN SİSTEM:

[DM]xbvayp[/DM]

Kaynak:Yenişafak
 

Ekli dosyalar

  • adsız.jpg
    adsız.jpg
    13.9 KB · Görüntüleme: 10,356
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
403 mercedes gibi tıslıyor. :p
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Güzel tasarım
Allah muhafaza yoda giderken hidrolik sistemde bir arıza cıkarsa of
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ben bu motoru düşürürüm var mı iddia ya giren:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:41 ----------

otolarda var bir kaç tane eskiden daha çok tu sanırım. pnömatik süspansiyon park anında yeri öpüyordu çalınmasın diye. eski kasa c5 te var mıydı
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Gayet basit bir sistemi var bunların. Extra küçük bir depoda kuru fasulye var. Gaz tahliye kapağını açınca, sesinden de anlaşılacağı üzere park ediyorsunuz...:queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ben bu motoru düşürürüm var mı iddia ya giren:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:41 ----------

otolarda var bir kaç tane eskiden daha çok tu sanırım. pnömatik süspansiyon park anında yeri öpüyordu çalınmasın diye. eski kasa c5 te var mıydı

evet ama sadece arka kısmı alçaltıp yükselyordu sport mod hesabı o zamanlar iyi sükse yapmıştı :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Deve gibi:p sistemi geliştirebilirler aslında 9-10 dilde bırrr çüş komutu yaparlar bilgisarlı pönamatik sistem vs çok hoş olur..:queen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
yolda benzin biterse nasıl ittireceğiz bunu istasyona yolun ortasına çöker kalır valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst