- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
Güzel tasarım
Allah muhafaza yoda giderken hidrolik sistemde bir arıza cıkarsa of
deve gibi çöktü maşallah : )
Güzel tasarım
Allah muhafaza yoda giderken hidrolik sistemde bir arıza cıkarsa of
ben bu motoru düşürürüm var mı iddia ya giren:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:41 ----------
otolarda var bir kaç tane eskiden daha çok tu sanırım. pnömatik süspansiyon park anında yeri öpüyordu çalınmasın diye. eski kasa c5 te var mıydı
evet ama sadece arka kısmı alçaltıp yükselyordu sport mod hesabı o zamanlar iyi sükse yapmıştı :mrgreen:
yolda benzin biterse nasıl ittireceğiz bunu istasyona yolun ortasına çöker kalır valla
:flower:::coool::::coool::::coool::