Park ettiğinizde oturan motosiklet!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hem merakla izledim,hem güldüm düşünce çok güzel :)
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
oturması güzel arkadaş hoşuma gitti, peki ya kalkması birde onu görsek...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sistem güzel ama uygulandıgı motosiklette gereksiz. Zaten motosikletin yerden yüksekligi 2-3 cm. Kolaysa bunu cross ve endurolara uygulasınlar:)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
bunu 2 hafta önce face de görmüştüm paylaşcam demiştim ama tepki alırım diye düşünerek paylaşmamıştım :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
güzel bişey yapmışlar havaları doldurmadan kalkmazda bu deveoğlu deve sanki kamyon parkediyo adam :mrgreen:
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
hidrlik hoş druyo ama güvenli değil mekanik bi sistem daha kullanışlı olurdu hm endurolarda bile kullanılabilir
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Düzgün park edilmeyen motorun her zaman için düşme riski vardır. :D

İsterde bağdaş kursun, bu durum değişmez. :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Japonya'da bu olayı motosikletlerine uygulayan bir maxi scooter topluluğu var.
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
bi de şu zencilerin arabalarına bitiyorum. ışıklarda zıplatıyorlar:queen: tam bizim krolarla aynı kafadalar:queen:

misuse-of-hydraulics.jpg

Bizim kroların biraz görgülüleri işte :):):)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
bu sistem bozulursa asıl o zaman komedi olur,otur motora çalıştır makina yattıdı yerden kalmasın :mrgreen: kak ulen kak:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst