Paris Hilton Motorcu Olmuş:=)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fıstık gıbı hatun vallah.para onda yasam onda bıttı. bırılerıde kıskanıyor nedense ahahahha
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
55
ikinci resimde bindiği motoru açık artırmayla hangi zengine kaç paraya sattılar acaba bu soru kafama takıldı.:p :p
 
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
39
Kadında tip yok ama para var. Ben bu kadındaki uçarılığı seviyorum. Kadınlar kendilerini paris ile kıyaslıyorlar ben nedenini çok anlamıyorum doğrusu. Britney ile iyi bir ikili oluşturuyorlardı. Ama Giselle Bünchen :rendeer: bu motor ile poz verse on kat çekici olur foto. Neyse tercih meselesi tabi.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben bu aBLayı heç sewmiom neden bilmem ama altındaki motor güsel hee :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkinci fotoya baksana elciği neresinden tutmuş. Motosiklet sürmeyle alakası var mı hiç :p

kibar hatun olduğu için öyle tutmuş, su içerken serçe parmağı kaldırmak benzeri bir davranış olduğunu düşünüyorum :p

indian neyin modeli markası bu arada , kızılderili anlamında mı hintli anlamında mı
ah kristof kolomb ah :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kibar hatun olduğu için öyle tutmuş, su içerken serçe parmağı kaldırmak benzeri bir davranış olduğunu düşünüyorum :p

indian neyin modeli markası bu arada , kızılderili anlamında mı hintli anlamında mı
ah kristof kolomb ah :queen:


İşte öyle diil...Yeni g...lin derler ya ondan öyle tutmuş....Kibar hanım ne de olsa....Öyle tutması motorcu olmadığına işaret diildir procan... Daha onuda tutamayanlar var....:p

Valla motor motor bahane ilk bakışta paris göze çarpıyor....Motoru hatırlamıyom bile.....Varmı hatırlayan?......Harbi harbi.....Delikanlıca...:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
indian işte :queen: motorcu olan olmayan nasılda belli oluyor :mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper abi iyice parise dalmışsın :p
ikinci motorun üzerinde yazıyor daha ilk bakışta dikkat ettim vallahi :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İndian motorun tipi....Markası harley.....Belli motorcular.......:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alper abi iyice parise dalmışsın :p
ikinci motorun üzerinde yazıyor daha ilk bakışta dikkat ettim vallahi :)


Hem konu zaten paris...Motor diilki.....Motor olsaydı modeli teknik özellikleri falan yazardı....Valla yazmıyo....Yazsaydı okurduk..Ama resim var sadece...Bakıyoz işte....

Güzel resim...Paylaşım için teşekkür.....(çaktırmayın pro silmesin diye yazdım):p
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
başımıza taş yağacak tövbe tövbe

dedem hep böyle derdi.

yahu bu şimdide motora mı merak salmış
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
Ben indian ile ilgilenmiyorum üstündeki daha ilgi çekici
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yaw benmi biraz geride kaldım ama bildiğim kadarıyla paris hanım zaten motorcu değilmiydi:bounce:
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
ya abi bana bi fikir verin ya ben 125 lik honda cg 125 kullanıyorum memnunum ama bu büyük razing leri görünce büyük heves sardı 600 lira maaş belediyede çalışıyorum şuan elde bişey yok ama az parada almıyoz tabi.biraz biriktirip ne almamı tavsiye edersiniz.yardımcı olursanız çok sevinirim.:p
msn adresim : [email protected]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst