Paris Hilton Motorcu Olmuş:=)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
55
Arkadaşlar merhaba bugün nette gezerken bu fotoğraflara rasladım ve paylaşmak istedim lütfen yanlış anlaşılmasın.:rendeer: :rendeer:








 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
çok yakışmış,güzel duruyo:)
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
28
SariŞina Mi Motor YakiŞmiŞ Yoksa Motor Mu SariŞina YakiŞmiŞ Kafam KariŞti.kedİ Buysa CİĞer Nerde CİĞer Buysa Kedİ Nerde Hesabi.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mmm bizim motorcu anlayışımıza ters
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
bu motorlar hiç güzel değil

Lütfen saygı çerçevesinde mesajlar yazalım. PRM
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
61paris48413pe5.jpg
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
ben motorcunun sarışınını ahlaklısını çeviğini severim.. yok neydi o sporcumuydu :p :p :p
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
güzel.. başka bişe demeye gerek yok.. zaten bi motosiklet işine girmediği kalmıştı..:bounce:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
güzel.. başka bişe demeye gerek yok.. zaten bi motosiklet işine girmediği kalmıştı..:bounce:

hah o işe de girsin tamam olsun dimi..Porno filmlerin, barların bir numaralı hatunu, başka yaptığı iş var mıydı sahi.. Çok da güzel yapar eminim, AyşeŞule motorcu değil ama şimdi siz bı kıza motorcu dersiniz.Aranızdan minik beyinliler çıkıpta kıskanıyorsunuz derseniz eğer çok gülerim..Tanıyanlar bilirler beni, sadece güzel olmak yetmiyor, beyin boş olduktan sonra..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ayşe Şule duymasın onu Paris Hilton ile kıyasladığını :mrgreen:

Kendi kendine söylemediğimiz sözleri söylemişiz gibi yapıp da tartışıyorsun ya bravo valla :p
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
55
arkadaşlar bu sadece küçük bir enstantane polemik yapmaya gerek yok diye düşünüyorum bunun motorcu olduğunu kimse iddaa edemez etmezde.
saygılar.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
pardon prometheus türkçemiz bukadar geniş olmasaymış :silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst