- Katılım
- 6 Mar 2007
- Mesajlar
- 55
- Konu Yazar
- #1
çok yakışmış,güzel duruyo![]()
mmm bizim motorcu anlayışımıza ters
mmm bizim motorcu anlayışımıza ters
güzel.. başka bişe demeye gerek yok.. zaten bi motosiklet işine girmediği kalmıştı..:bounce:
arkadaşlar bu sadece küçük bir enstantane polemik yapmaya gerek yok diye düşünüyorum bunun motorcu olduğunu kimse iddaa edemez etmezde.
saygılar.:rendeer::rendeer:
|
||||||||||