Parası olan hiç beklemesin motosiklet alsın

Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
alın alın, seneye abs li modeller çatır çutur satılırken siz motoru satcam die bi taraflarınızı yırtarsınız.
zam gelirse herkese gelecek, bence beklemekte fayda var.
bildiğim kadarıyla 2018 üretimi tüm motorlar euro4 ve absli olmak zorunda.
o yüzden bu sene sıfır motor almak pek mantıklı gelmiyor bana.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
benimde haftalardır düşündüğüm bir konu . arkadaşın konuyu açmış olmasıda yanlız olmadığıma işaret. neticede seneye ybr 125 cbf 150 vb biçok marka model motosiklet gelmicek artık son seneleri dediğiniz gibi yerine gelecek olan motorlarda euro 4 uyumlu ve bazılarıda abs li olacağı için fiatlar bu seneyle kıyaslanamıycak ölçüde artacak. şimdi cbf almak isteyen ama artık sıfırını bulamayan biri yerine gelen büyük ihtimal 125 cc bir motora 9 bin civarında vermek istemeyince doğal olarak bu eldeki motorları daha kıymetli hale getirecek bencede . bende böyle düşündüğüm için birazda ihtiyaçtan geçen hafta gidip sıfır bir cbf 150 aldım koydum .işyerimde ufaktan sağa sola gidiyorum aksesuar yapıyorum koruması sis farı vs zaman geçiriyorum . gerçek olan şimdi 6200 liraya satılan bir cbf 150 yi yılbaşından sonra bayiye gidip ya ben 7 verim bana illa bir motor getirin bulun desenizde alamıycaksınız bulamıycaksınız . cbf gibi ybr gibi motorlarında her halükarda bir alıcı kitlesi olduğu için elinizdeki motorlar çeyrek altın gibi olacak . ha tabi işin diğer tarafıda var ben 125 lik motora 9 veririm euro 4 lü olur abs li olur belki para önemli değil diyorsanız o ayrı ama şimdiki paralara bidaha asla bu motorlardan bulamayacağınız kesin .
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Adam duke alma hayaliyle başladı.Sonrasında her gün başka motor alacağından bahsetti.En sonda da zam gelecek diyor.Bir motor alda artık tatlını yiyelim. :mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Parası olan nakitte kalsın. Almanya liderliğinde AB ambargosu ve Suudi arabistan liderliğinde arap ambargosu çok yakındır. Felaket bir ekononik kriz kapımızda. Motora falan para harcamayın
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Parası olan nakitte kalsın. Almanya liderliğinde AB ambargosu ve Suudi arabistan liderliğinde arap ambargosu çok yakındır. Felaket bir ekononik kriz kapımızda. Motora falan para harcamayın

felaket tellallığına gerek yok. 10 senedir ha çıktı ha çıkacak, ne hikmetse bir türlü çıkmadı şu ekonomik kriz.

e-simsek kardaşım, insan biraz ironi denilen şeyden anlar yahu! göbek taşı gibi ironiyi koymuşum oraya, hala anlamamışsın. pes doğrusu!!!
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Hiç inanmıyorum Türkiye de euro4 işi olacağını çoğu şey gelecekti nerde hani gelmedi???
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
20 bin liralık tulum giyen adamlar motor almak için kışı bekliyormuş hmmmmmmmmm :queen:

Aynen :)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Hiç inanmıyorum Türkiye de euro4 işi olacağını çoğu şey gelecekti nerde hani gelmedi???

Kardeşim 2018 den itibaren euro4 zorunlu senin inanıp inanmaman bişey değiştirmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

Adam duke alma hayaliyle başladı.Sonrasında her gün başka motor alacağından bahsetti.En sonda da zam gelecek diyor.Bir motor alda artık tatlını yiyelim. :mrgreen:

Tatlı köpeğin olsun ;)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Farkeder mi? Euro4 luyu de alip rodaj yapip +1000 ustune satacak zekaya sahip ustelik bunu alacak kadar da zengin bir millete sahibiz.
 
Katılım
1 Ağu 2016
Mesajlar
141
Ben 2017 Pulsar 200 NS alarak bu riski şimdilik geçiştirdim. Zaten ilk motorumu 8 ayda satmıştım. Bunu biraz daha uzun vadeli kullanmak istiyorum.
Arkadaş bu konuda haklı bence. ama artık alsın bir motor.
İlk motorda o mu olsun bu mu olsun deyince insan motor alamaz. Madem alacaksın git bir Pulsar al... hem euro 4 hem parcası ucuz, acemilik için ideal. Yoksa bu sene yeni modeller ve ekstra ozellikleri ile birlikte kışın bile fiyat aralığı sizin istediğiniz modelleri geçmiş olacak gibime geliyor.

Nakitte kalın diyen arkadaşa da hak veriyorum. O yüzden fazla borca girmek te iyi olmayabilir şu an. Ben de motora ek olarak bir araba almayı planlıyorum yaz sonu (arabayı hayatımdan çıkarma planına sadece 1 yıl daynabildim :( yazın iyi ama kışın şart) Ama ekonomik gidişatı ben de takip ediyorum. Bence şu aralar araba için de kredi çekmek riskli. Bu nedenle nakit durumuna göre bakacağım veya erteleyeceğim.
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Ben 2017 Pulsar 200 NS alarak bu riski şimdilik geçiştirdim. Zaten ilk motorumu 8 ayda satmıştım. Bunu biraz daha uzun vadeli kullanmak istiyorum.
Arkadaş bu konuda haklı bence. ama artık alsın bir motor.
İlk motorda o mu olsun bu mu olsun deyince insan motor alamaz. Madem alacaksın git bir Pulsar al... hem euro 4 hem parcası ucuz, acemilik için ideal. Yoksa bu sene yeni modeller ve ekstra ozellikleri ile birlikte kışın bile fiyat aralığı sizin istediğiniz modelleri geçmiş olacak gibime geliyor.

Nakitte kalın diyen arkadaşa da hak veriyorum. O yüzden fazla borca girmek te iyi olmayabilir şu an. Ben de motora ek olarak bir araba almayı planlıyorum yaz sonu (arabayı hayatımdan çıkarma planına sadece 1 yıl daynabildim :( yazın iyi ama kışın şart) Ama ekonomik gidişatı ben de takip ediyorum. Bence şu aralar araba için de kredi çekmek riskli. Bu nedenle nakit durumuna göre bakacağım veya erteleyeceğim.

Dostum haklısın haklısın da işte herşey istediğin gibi olmuyor. Benim ilk motorum olmayacak yıllardır motor sürüyorum ama ilk defa sıfır yüksek bedelli bir motosiklet alacağım. İstekler netleşmiyor her gün başka bi mevzu çıkıyor
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Motosiklet almayan haindir diyecek sandım.

Bende abs siz almayın lazım olur, şuanki fiyatlarda sacma zaten, kampanya yoksa parada kalmak iyidir. veya herhangi bi motosiklet krizine karşı cbf falan alın diyorum:)

Bayilere koşa koşa gidecek bi durum yok. herhangi bi kriz anında elindeki 15 çektiğin motor 10 bin etmeyecek
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence yedek parçası bol olan bir motosiklet alacaksa 2018 e girmeden alsın çünkü aldığı motosiklet gelmese bile yedek parça sıkıntısı çekmez.
Yok yedek parça problemi varsa veya beğendiği motosiklet yoksa beklesin bir sürü yeni model gelecek belki onlardan birisini alır ?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Alın alın her renginden birer tane alın
Bende motosiklet bakıyorum şu aralar bu fiyatlara hiçbir motosikleti almak istemiyorum.
 
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
48
Yanlış anlamayın ama bayi sahibi olup ellerinizde ki kalan motorları satmak için , motor piyasasını hareketlendirmek için bu konuyu açıp açmadığınızı bilemiyorum.Millet de ''AAAA Seneye fiyatlar çok artacakmış hemen motor alıp koyayım bir kenera'' diyeceğini mi sandınız.Ayrıyeten ekonomik kriz çıkacak haberleri de her sene söylenir milleti korkutmaya da gerek yok....
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
1- Bayi sahibi değilim
2- Sağlık Memuruyum
3- Ekonomik kriz çıkacak diye birşey yazmış mıyım? Tekrar oku bakalım yazdığımı
4- 2018'de Euro4 zorunlu olacak (enjeksiyonlu sistem,arıza tespit, kombine veya abs disk fren vs.)
Ve bu yüzden;
5- Fiyatlar ARTACAK.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

6- 5 ay sonra gel tekrar bu konuyu oku ne demek istediğimi anlayacaksın.
 
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
48
Onu sana yazmadım sakin ol :) Birileri ekonomik kriz çıkacak demiş yukarıda onlara yazdım. Ayrıyeten seni suçlamadım sadece bu yüzden yazanlarda çıkabilir dedim sen benim yazımı iyi oku başında da belirtiyorum zaten iyi oku diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst