Paranın Satın Alamadığı Otomobil!!!

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
pic323917xi2vd.jpg


Bu güç! Bu estetik ve üretici firmanın duyarlılığı beni büyüledi! Ya sizi? ...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dozermı bu:silent:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Güzel ne kelime ya muhteşem :cherry:. O arabayla bana bir test sürüşü ayarlasınlar gözleri dolu dolu olur bedava verirler bana bu arabayı :cherry:. "NAsıl böyle bir sürücü olabilir dünyada" nidalarıyla ayrılırım pistten :p ...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la delımısınız la 4 sanıyede 300 km:silent:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
musti81 4 sn değil abi resmi büyütüpte bak istersen 14 sn. yazıyor orada :). Kütük abi senin dediğin GSXR1000 özel yapımlara özgü birşey son sürati 395 km olarak biliyorum bu araç 406 km yapıyor :p ...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
42
gercekten c0k güzel bir araç tabi Türkiye 'de bile kaç tane otobanda hız denemesi yapılabilir 0rası meçhuL :p

Bende göstergeLerin oldugu yerin resmini vereyim daha iyi anlarsınız.. :cat:



Resmin üstüne tıklayın..
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
yani firma yetkilileri test sürüşü yapanlara 'arabanın hakkını ver hakkını' mı deyip satmamışlar:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vermezlerse vermesinler istemiyorum ben zaten:) (nasıl olsa dreksiyonunu bile alamam boşu boşuna kendimi alkole vermeyim) Ama gerçekten firmanın duyarlılığı gerçekten etkileyici,tabi bunu ne kadar uyguladıkları da bi o kadar önemli ki bu adamlar ya çok tok satıcı ya da arabayı kendileri de çok beğendi beklemiyodular o kadar iyi bişey yapabileceklerini şimdi de satmamak için bahane uyduruyorlar:)
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
bunlarda "enzo" ya özenmişler parasını vermeyi göze alsan bile arabayı vermiyolar araba değil kız veriyolar sanki:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
altımda at gibi oynatırım dicem ama bunda biraz fazla var o atlardan :p
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
yanlız bunu türkiyeden biri satın almış galiba, baksanıza plaka istanbul:queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Palavra, neymiş kimsenin ölmesini istemiyorlarmış da yeterli olmamışlarda :p

Bu tür extreme aletler extreme insanlar tarafından satın alınır, yani bu aracı alacak olan abi gidipde bunlarla uğraşmaz. Avukatına yada bu işlerle uğraşan adamına vekaletini verir parayı havale eder ve bir kaç gün içinde direksiyona geçer. Aracı almaya gitmez, araç ona gelir :)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Eyong o dediğin olay her firma için geçerli değil canım :p. Mesela bir İtalyan araba üretici firma vardı şu anda isim inan aklıma gelmiyor ve utanıyorum kendimden hatırlayamadığım için :p ama o firmada garajında 6 adet classic bulundurmayana araç satmıyordu. Yani herşey para değil (garajta 6 classik aracı neyle aldıysa alacak olan) :p.
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
arkadaşlar bu bugattinin fabrikasına bi kutu baklava bir demet çiçekle gdip istersek acaba verirler mi:) hersey usulune göre:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst