Paranın Satın Alamadığı Otomobil!!!

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankaralı namık dınlıycen bunda
arabada beş evde onbeş
:queen:
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
xxxxx' Alıntı:
bunlarda "enzo" ya özenmişler parasını vermeyi göze alsan bile arabayı vermiyolar araba değil kız veriyolar sanki:mrgreen:


Veyron projesi, Enzo projesinden once baslamisdi.

Hem neden para satin alamiyormus? Fiyati 1 milyon dollar, yani $1.000.000. Dollar para olarak gecerli degilmi?
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Bizim arkadaşta 74 Mustang var 90 YKR yakıyor km. de ve 600 hp olması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam. Tabii o eski bir teknolojinin ürünü ama bu da 1001 hp olduğuna göre en az 75 YKR ile 1 YTL arasında falan yakıyordur. Benim YBR ye binip elimede bir şişe alsam dökerek gitsem daha az yakar herhalde :cherry: ...
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
arkadaşlar italyanlar için prestij daha önemlidir para satın alamaz diyolarsa alamazdır Türk ün biri ferrariye lpg taktıracaktıda almadılarmı arabayı elinden prestijimiz sarsılacak diye bu arabanın bi fiyatı var ama adamların şartı var bu arabayı kullanacak kişi önce test yapıyor o hıza başı dönmeden ulaşabilen e satıcaklar işte ama daha öyle biri çıkmamış. arabanın 1001bg olmasıda gene daha önce başka bi firmanın 1000bg lik bir otomobil yapmasından dolayı dır.yani bu da prestij amaçlı bir olay en büyük biziz manasında:)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Önemli olan prastij ise bu arabayı hak eden birine versinler o zaman. Neden fiyat belirlemişler ? :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eyong' Alıntı:
Önemli olan prastij ise bu arabayı hak eden birine versinler o zaman. Neden fiyat belirlemişler ? :)

Yani,bende katılıyorum madem olay prestij para önemli değil versinler bize vallaha bir gün bile arkasına ''rahmetlide sollamıştı'' ,''Mısırdaki dedem saolsun'',''Biz komşudan böyle gördük'',''Tek rakibim en hızlı artan şey olan vergiler'' gibi ilginç ilginç şeyler yazmam:) 1 gün bile arabada Hakkı Bulut,Müslüm Gürses dinlemem...Takım elbise giymeden direksiyona oturmam,yani saygıda kusur etmem yeterki versinler:)
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
walla kadranları konsaolu görünce başım döndü bee. Yolda bakıcam die kaza da yaparsın zaten.. salla en iisi. Hem benim motorun devir saati daha büyük, ne gerek war :queen: ..
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
saykoshey' Alıntı:
Veyron projesi, Enzo projesinden once baslamisdi.

Hem neden para satin alamiyormus? Fiyati 1 milyon dollar, yani $1.000.000. Dollar para olarak gecerli degilmi?
anladık saykoshey anladık sen her şeyi çok biliyorsun:pr:

projesi ondan önce başlamışsa ne olmuş enzo önce satılmaya başlamadı mı:pr:

metal in dediği ferrrari olabilir çünkü ferrrari de daha önce ferrrari sahibi olmayan biririne enzo yu satmayacağını söylemişti.

biz 1 milyon dolar para değil mi dedik. sadece resme başlığa bakıp mı mesaj yazdın . bakarsan yazıya ne diyo adamlar parayı verip arabayı alacaklarmış ama adamları yetersiz bulmuşlar araba kullanma konusunda o yüzden paranın satın alamadığı araba demiş metal. :cat:

ayrıca bunlar tamamen reklam kokan hareketler nasıl bazı gece kulüplerinde içeri girerken adam seçiyorlar bu da aynı hesap.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
5x bırak abi sosyal içerikli mesajlar vermeyi alırım ben bu Veyron un anahtarını :cherry:. Versinler bana pistte bu aleti 15 dk. görsünler nasıl sürülüyormuş üstüne para bile verirler "al kardeş reklamımızı yap" diye :cherry: ...
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
bu arabayı alıp tavuk kümesi yapmak isterdim tr de nasıl olsa binicek yol yok :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
işte araba budur:
mercedes mclaren slr
Hot-McLaren-SLR.jpg
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
4 teker böğrünç
3 teker tiksinç
2 teker nasıl anlatsam,magnum gibi,yaşanılır binilir hissedilir öyleeeee işteee:wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
MeTaL' Alıntı:
Güzel ne kelime ya muhteşem :cherry:. O arabayla bana bir test sürüşü ayarlasınlar gözleri dolu dolu olur bedava verirler bana bu arabayı :cherry:. "NAsıl böyle bir sürücü olabilir dünyada" nidalarıyla ayrılırım pistten :p ...
Sizin gibigençleri pistlerde görmek isteriz...:cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
42
benm bildiğim de böyle uygulamayı ferrari enzo için yapmıştı daha önce 3 ferrari kullanmayana vermiyorlardı enzo yu buda firmaların mallarına verdiği değeri gösterir bence:cat: :cat: :cat: :rendeer:

pardon sayfa 2 yi atlamışım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst