Para Yok İş Yok Diye Zırlayan Kesim..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o arkadaşlar bekar arkadaşlardır , giderleri azdır gelirlerinin büyük kısmını borca ayırıp mal sahibi olabilirler. Bana gelince tek başıma ev geçindiriyorum , eşim(ev hanımı) oğlum ve ben çekirdek bi aileyiz. Hamd olsun ev kendimize ait ayda 800 lira ev kredisine gidiyor (22 ay kaldı ) birde evin içine masraf ettik 18 ay 400 de ona borçlandık etti 1200. Çok şükür rx3i evo motorum ve babamla beraber kullandığım bi astram var , 2400 de maaşım var büzzük yerse değiştirrim ama nerde ..
250 tl elektirik su telefon , 300 gaz , haftada 50tl pazar ayda 200 , ayda 300tl market alışverişi . geriye kalan 150 lirada ekmek vs . kıpırdıyacak yer yok 22 ay böyle ondan sonra kral benim , bu devirde en zengin adam borcu olmayan adamdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

yaza çıkarsak gaza harcadığımız 300ü de motosikletle gezmeye harcıcaz :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
para yohhh, iş yohhhh, staj bile yapamıyohhhh. (çok güzel zırladım inşallah iki gün sonra bi sıfır araç da ben alırım :D)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

iş çok para yok. piyasanın son durumu böyle şu an.

aynen abi kimse para vermek istemiyor. ortalamayı bayağı uçurdum. yurtdışı yüksek yapacam tasarımcılık üstüne.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
o arkadaşlar bekar arkadaşlardır , giderleri azdır gelirlerinin büyük kısmını borca ayırıp mal sahibi olabilirler. Bana gelince tek başıma ev geçindiriyorum , eşim(ev hanımı) oğlum ve ben çekirdek bi aileyiz. Hamd olsun ev kendimize ait ayda 800 lira ev kredisine gidiyor (22 ay kaldı ) birde evin içine masraf ettik 18 ay 400 de ona borçlandık etti 1200. Çok şükür rx3i evo motorum ve babamla beraber kullandığım bi astram var , 2400 de maaşım var büzzük yerse değiştirrim ama nerde ..
250 tl elektirik su telefon , 300 gaz , haftada 50tl pazar ayda 200 , ayda 300tl market alışverişi . geriye kalan 150 lirada ekmek vs . kıpırdıyacak yer yok 22 ay böyle ondan sonra kral benim , bu devirde en zengin adam borcu olmayan adamdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

yaza çıkarsak gaza harcadığımız 300ü de motosikletle gezmeye harcıcaz :)

Haftada 50 TL. pazar parası yok artık.
İstanbul Sefaköyde oturuyorum pazara zaten pahalı mal gelmez alım gücü belli
Ona rağmen 100 TL. anca yetiyor. Sadece 40 Tl balığa verdim daha bugün
Kırmızı eti zaten unuttuk balıkla idare ediyoruz. (Rakı balık hayal zaten:))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum para var herkeste insanlar siyasi belirsizlik oldugunda harcamiyor parasini sorun bu insanlar harcasa sorun kalmayacak

Ticaaret yapmayan anlamaz sen maasin yattikca sorun yok sanirsin oyle degil o is iste para yok demek su benim peybir gibi sattigim mali vatandas begeniyor almiyor cunku yarin ne olacak bilmiyor,

Buda piyasa kirikmasi diyoruz, fiyatlar artiyor talep azaliyor

Ben 2 senedir dukkan isletiyorum ayda rafa sifir urun koyamiyorum ? Fakirmiyim hayir param da var ama 500 lirayi 1000 lirayi bir ekran karti a gomeceksjn ne zaman satilirsa iste bunu anlamiyorsunuz

Ben gene ayda 5000 tl kazaniyorum ama donmuyor cark ihtiyaclarda artiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst