Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 13 Ağu 2017
- Mesajlar
- 2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o arkadaşlar bekar arkadaşlardır , giderleri azdır gelirlerinin büyük kısmını borca ayırıp mal sahibi olabilirler. Bana gelince tek başıma ev geçindiriyorum , eşim(ev hanımı) oğlum ve ben çekirdek bi aileyiz. Hamd olsun ev kendimize ait ayda 800 lira ev kredisine gidiyor (22 ay kaldı ) birde evin içine masraf ettik 18 ay 400 de ona borçlandık etti 1200. Çok şükür rx3i evo motorum ve babamla beraber kullandığım bi astram var , 2400 de maaşım var büzzük yerse değiştirrim ama nerde ..
250 tl elektirik su telefon , 300 gaz , haftada 50tl pazar ayda 200 , ayda 300tl market alışverişi . geriye kalan 150 lirada ekmek vs . kıpırdıyacak yer yok 22 ay böyle ondan sonra kral benim , bu devirde en zengin adam borcu olmayan adamdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
yaza çıkarsak gaza harcadığımız 300ü de motosikletle gezmeye harcıcaz
250 tl elektirik su telefon , 300 gaz , haftada 50tl pazar ayda 200 , ayda 300tl market alışverişi . geriye kalan 150 lirada ekmek vs . kıpırdıyacak yer yok 22 ay böyle ondan sonra kral benim , bu devirde en zengin adam borcu olmayan adamdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
yaza çıkarsak gaza harcadığımız 300ü de motosikletle gezmeye harcıcaz