Şimdi ben 25 yaşındayım iyi kötü aracım var 25-30 bin arası piyasası var ama para var mı yok

Şimdi üzerine motor almışım eh r25 piyasasıda belli aşşağı yukarı. Para var mı yok

Bu sene içinde 4. motorum oldu 1 sene içinde değişeli , daha 1 ay olmadı alalı ama belki yine değişebilirim. Bunun paranın olup olmasıyla çokta alakası yok , hesaplarıma baksam üstümden nakit 2 3 bin çıkar çıkmaz , ama motoru satıp üzerine 10 bin koyup başka motor alabilcek para çıkarabilirim. Para varmı desen yok işte varda yok değil

Ay sonu işte gelirleri bankalara dağıtmaya başlıyoruz 1000 tl birine, 750tl birine , 500 lira diğerine , 300 lira diğer kart extresi diye maaşı görmeden 2 3 bini yine gömüyoruz bankalara her ay..