Papatya Rotası [TAVSIYE ARANIYOR]

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
dostum istanbulu çok bilmiyorum ama gülhane parkına yıllar önce gittiğimde papatyalar vardı baya. :)
Bakalım, yarın bi aksilik çıkmaz ise @sokullu ile beraber kurcalayacağız oraları. Aşağıdaki vidyoya benzer durumlar ortaya çıkabilir. =)

 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Yazları kullandığım rotanın bir kısmı, büyük çekmece gölünün başlangıcında üstünden 2 kez geçiyorsun. Etrafta pek çok tarla, boş arazi yeşillik irili ufaklı bi kaç köy var. Aslında geçen hafta yada önceki hafta falan gitsen sapsarı kanola tarlaları çok güzel bir manzara oluşturuyordu. Yaz ortasında da aynı şekilde ayçiçeği tarlaları güzel oluyor. Ben bu rotayı seviyorum :) İstersen kuzeye doğru yol alıp inceğiz, durusu, hatta çilingoza(milli park) kadar gidebilirsin .

https://www.google.com.tr/maps/dir/41.0865875,28.6293855/41.0702759,28.2982689/@41.0758818,28.3782173,11.25z/data=!4m19!4m18!1m15!3m4!1m2!1d28.5819896!2d41.0972134!3s0x14b5597dc45e6c3b:0xa336d5975379cdf5!3m4!1m2!1d28.4554703!2d41.1166913!3s0x14b5449321a6e26d:0xb68b195c2b7880a5!3m4!1m2!1d28.3708864!2d41.0945609!3s0x14b5416d698457df:0x436a3acf29ea5a26!1m0!3e0
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İstanbul'u bilmem, ama feribota atlar, Yalova'ya gelirsen, papatya gelincik vb. türleri görebilmen mümkün.
Yalova'da mavi yeşil yol rotalarını takip edip güzel vakit geçirebilirsin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
gülhane parkına uğradım. nispeten iyi durumda 5-10 dakika kaçıp saklanmak isteyenlere duyurulur @siyavuş ve @lucas sizede teşekkürler. ilerleyen zamanlarda değerlendireceğim.
 
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
119
çok gaza geldim,

hiç huyum da değildir ama papatyalar eşliğinde süresim geldi. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir sıfır eksik kalmış!
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Papatya felan bilmemde agac ot istiyosan vur belgrada riva ya yok az yakın olsun diyosan git yıldız parkına biraz kalabalik olur ama öyle işte
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
yeşil vadi ulu pelit köyü ömerli barajı darlık barajı ve saklı göl gidilmesi ve görülmesi gereken yerler tavsiyemdir...
 
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
77
Kardeşim kır kafayı atla mersine gel senle yaylaya gidelim..papatyanın hasını gostereyim torosların soğuk suyundan odun ateşinde bide çay demleyeyim sana..mangal vs..donuştede bi denize ıslayayım seni...
 
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
77
Kardeşim buyur gel...sozumuz tüm motor sevdalılarına...gelin toprakla uğraşın yemyeşil..burda bi domates salatalık yetişirki kestinmi mis gibi kokarda kokusuyla doyarsın..mangalımızı yakalım..irişkinleri( kasap imalatı yayla sucuğu) pişirelim sıcak koy pidesiyle yiyelim..piynar odununda çay demleyelim..eriklerde yeni yeni oldu dalından yiyelim mantar toplayalım..teklifimiz herkese...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Aha papatya sana :rendeer:



Şakaydı lütfen banada konudan çık deme :mrgreen: Bende sizin kadar doğa adamıyım.Ufak bir şapmak istedim sadece papatyada bukadar ısrarcı olunca. :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
yeşil vadi ulu pelit köyü ömerli barajı darlık barajı ve saklı göl gidilmesi ve görülmesi gereken yerler tavsiyemdir...
Bunlar gezi rotaları, benim derdim farklıydı, yinede teşekkürler.

Kardeşim kır kafayı atla mersine gel senle yaylaya gidelim..papatyanın hasını gostereyim torosların soğuk suyundan odun ateşinde bide çay demleyeyim sana..mangal vs..donuştede bi denize ıslayayım seni...
Bi an hesap kitap yapmadım desem yalan olur.
istanbul->bursa->ankara->amasya->mersin =)

Ama gündelik hayat kafa nereye sen oraya yolculuğuna izin vermiyor =(

Böyle iştahlı yazılır mı hocam ya gelip ıslatasım geldi kendimi.
adamlar bize kısayla cennette yaşıyor =)


Aha papatya sana :rendeer:



Şakaydı lütfen banada konudan çık deme :mrgreen: Bende sizin kadar doğa adamıyım.Ufak bir şapmak istedim sadece papatyada bukadar ısrarcı olunca. :p
Konu içerisine serpilmiş şakalar problem değil, hatta okuyan için eğlenceli bile olabilir. Amaçtan saptırma ve benzeri durumlar problem :)
papatyalar için teşekkürler.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
hocam belki uzun bir gezi olabilir ama günü birlik yapılabilir.geçen sene durup dururken içimden bir hevesle,anlık bir düşünceyle,avcılar tarafından direk çanakkale'ye gittim 3 saat sürdü.rota üzerinde sağlı sollu çok papatya gördüm ve hemen uzandım kendilerine :)tekirdağdan sonra malkara taraflarında Allah'ım bunlar nasıl güzellikler dedim :) eğer gidebilirsen Çanakkale'ye git derim mükemmel yol ve istediğiniz kadar doğa :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
hocam belki uzun bir gezi olabilir ama günü birlik yapılabilir.geçen sene durup dururken içimden bir hevesle,anlık bir düşünceyle,avcılar tarafından direk çanakkale'ye gittim 3 saat sürdü.rota üzerinde sağlı sollu çok papatya gördüm ve hemen uzandım kendilerine :)tekirdağdan sonra malkara taraflarında Allah'ım bunlar nasıl güzellikler dedim :) eğer gidebilirsen Çanakkale'ye git derim mükemmel yol ve istediğiniz kadar doğa :)
Çanakkale için arkadaşlarla planlanmış gezimiz mevcut, muhtemelen 3 hafta sonra çıkıyoruz =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yer bulursan, sürersin. Haber ver eşlik ederim :rendeer:


7-0 kim kime karşı aldı böyle bir mağlubiyet?

Ben yedi sıfırlı ismi olan biri ile ilişkilendirmiştim. Zero diyorlardı eskilerde kaldı.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Kardeşim buyur gel...sozumuz tüm motor sevdalılarına...gelin toprakla uğraşın yemyeşil..burda bi domates salatalık yetişirki kestinmi mis gibi kokarda kokusuyla doyarsın..mangalımızı yakalım..irişkinleri( kasap imalatı yayla sucuğu) pişirelim sıcak koy pidesiyle yiyelim..piynar odununda çay demleyelim..eriklerde yeni yeni oldu dalından yiyelim mantar toplayalım..teklifimiz herkese...

abi Bozyazılıyım ben de bu yaazdıklarını görünce okulu bırakıp atlayıp motora gelesim geldi. piynar odununun kömüründeki çayın dumanı gözlerimin önüne geliyor gece gece... bir de hafif puslu bi hava olacak; sucuğu geç taş olsa yerim
 
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
77
Atalarımız ne demiş..yiyen dikilir yemiyen yıkılır...bu buhranların sebebi hep yiyemediğinizden hep..koyunu ikiye bölüp ye bak ne gam kalıyor ne tasa...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst