Papatya Rotası [TAVSIYE ARANIYOR]

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
papatyaların yeşerdiği istanbul içi yada biraz şehirden uzak bir bölge varmı?
1-2 saatliğine kaçıp 10-15-30dk uzanıp geri gelebileceğim herhangi bir yer olabilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Kardeşim google girsene aratsana
Abicim gözünü seveyim, sende uzak dur bu konudan. google bana yeşermiş papatya tarlası bulabilecek kadar gelişmiş durumda değil.
Zorunlu trafik sigortası bölümüne git, orada daha çok dikkat çekersin.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Ben geçenlerde Fatih İtfaiye bahçesinin papatyalarla dolu olduğunu gördüm, 2 gün olmadı daha ama yağmur vs kalmış mıdır bilemem. Kemerin altına doğru kadınlar pazarı girişinde.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Ben geçenlerde Fatih İtfaiye bahçesinin papatyalarla dolu olduğunu gördüm, 2 gün olmadı daha ama yağmur vs kalmış mıdır bilemem. Kemerin altına doğru kadınlar pazarı girişinde.
Gidip bi kontrol edeyim, sana bi çay borcum var.

Not: şehirden uzak, yabani tarla için rota halen aranmakta.

[ Fatihe gidip geliyorum ]
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Sende haklısı hiç bu tur istek arzuyla karşılaşmayınca uzaylı görmüş masum köylü gibi oldular :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Niye bu kadar gerginsin onceden bir tartisma mi oldu forumda diger uyelerle bilmiyorum ama, bence de bir an once yesillik cimen gormen lazim, sinirini alir toprak :)

Gulhane Parki`na gittin mi ? Ileri uctaki cay ocaginin saginda (Topkapi sarayinin protokol girisinin oldugu kisim) papatyalar var idi bayagi diye hatirliyorum.

Sirkeci`den sonra tramvay yoluna girip parkin giris kismina motosikletini park edebilirsin. Hava da mis :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
geçen sene kurtdoğmuş, ömerli barajının oralara gittiydik forumdan arkadaşımla oralar yeşillik ormanlık yolları var ama köpekler cabası..:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Gidip bi kontrol edeyim, sana bi çay borcum var.

Not: şehirden uzak, yabani tarla için rota halen aranmakta.

[ Fatihe gidip geliyorum ]
Giderken kırmızı ışık ihlali sebebiyle 199TL ceza yedim. Faithe ulaştığımda ilgili bölgede çiçeklerin olmadığını gördüm, itfaiyenin bahçesinde iki tane beton saksıya ekilmiş papatyaları gördüm, kapının üzerinden atladım bir demet çalarken içeriden iki adam çıktı, kaçtım, kaçarken oradakilerden biri diğerine "bomba falan mı bıraktı fazla yaklaşma diye bağırdı" bende çiçek çaldım diye bağırdım. plakayı aldılar bakalım savcılığa çağırırlarsa burayı gösteririm.


Sende haklısı hiç bu tur istek arzuyla karşılaşmayınca uzaylı görmüş masum köylü gibi oldular :rendeer:
Şehir henüz sıkıştırmamıştır sizi ondan herhalde.

Niye bu kadar gerginsin onceden bir tartisma mi oldu forumda diger uyelerle bilmiyorum ama, bence de bir an once yesillik cimen gormen lazim, sinirini alir toprak :)

Gulhane Parki`na gittin mi ? Ileri uctaki cay ocaginin saginda (Topkapi sarayinin protokol girisinin oldugu kisim) papatyalar var idi bayagi diye hatirliyorum.

Sirkeci`den sonra tramvay yoluna girip parkin giris kismina motosikletini park edebilirsin. Hava da mis :)
O mevzuyu anlatmak uzun, hiç girmesek daha iyi, yarın öğlenden sonra uğrarım bahsettiğin yere. bi çayda sana borcum var :)


geçen sene kurtdoğmuş, ömerli barajının oralara gittiydik forumdan arkadaşımla oralar yeşillik ormanlık yolları var ama köpekler cabası..:mrgreen:
oraya kadar gidip, avuç yalamakta var. arazici ve kampçılar akşam damlarlar buraya ona göre bi hareket planı çıkartırım. Bi çayda sana söyleyeceğim.

Koca şehir papatya mevsiminde papatya yok :/
Screenshot_from_FHD0004_MOV.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
papatyaların yeşerdiği istanbul içi yada biraz şehirden uzak bir bölge varmı?
1-2 saatliğine kaçıp 10-15-30dk uzanıp geri gelebileceğim herhangi bir yer olabilir.

Sen ne guzel bir adamsin yaw, ne hos bir konu acmissin su gunlerde gordugum ve begendigin en guzel konu bu oldu...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Sen ne guzel bir adamsin yaw, ne hos bir konu acmissin su gunlerde gordugum ve begendigin en guzel konu bu oldu...
Abicim konu tırt, güzel olan kısmı senin gibiler ve papatyalara olan hasret. Konum bulup şenlenmek lazım :)))
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
yarın öğlenden sonra uğrarım bahsettiğin yere. bi çayda sana borcum var :)

Cay borcunu yarin ogleden sonra da kapatabilirsin :) Sultanahmet tarafinda calisiyorum islerimi halledersem oglen 1-2 gibi ben de gecebilirim Gulhane`ye beraber yesillenip cimleri yeriz :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Yoldan çıkma vakti gelmis ..
Hele bi rotalar gelsin, çıkarız. Ayrıca konum yada bilgi vermeyene çay yok =))))

Cay borcunu yarin ogleden sonra da kapatabilirsin :) Sultanahmet tarafinda calisiyorum islerimi halledersem oglen 1-2 gibi ben de gecebilirim Gulhane`ye beraber yesillenip cimleri yeriz :mrgreen:
Tamamdır, yarın yanındayım. Özelden numaranı gönderir misin?
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Giderken kırmızı ışık ihlali sebebiyle 199TL ceza yedim. Faithe ulaştığımda ilgili bölgede çiçeklerin olmadığını gördüm, itfaiyenin bahçesinde iki tane beton saksıya ekilmiş papatyaları gördüm, kapının üzerinden atladım bir demet çalarken içeriden iki adam çıktı, kaçtım, kaçarken oradakilerden biri diğerine "bomba falan mı bıraktı fazla yaklaşma diye bağırdı" bende çiçek çaldım diye bağırdım. plakayı aldılar bakalım savcılığa çağırırlarsa burayı gösteririm.



Şehir henüz sıkıştırmamıştır sizi ondan herhalde.


O mevzuyu anlatmak uzun, hiç girmesek daha iyi, yarın öğlenden sonra uğrarım bahsettiğin yere. bi çayda sana borcum var :)



oraya kadar gidip, avuç yalamakta var. arazici ve kampçılar akşam damlarlar buraya ona göre bi hareket planı çıkartırım. Bi çayda sana söyleyeceğim.

Koca şehir papatya mevsiminde papatya yok :/
http://s32.postimg.org/bhnv0w0dw/Screenshot_from_FHD0004_MOV.jpg

Ben oradan geçerken aslında çok sayıda papatya vardı. Kısmetinize yine de bu kadarını bulabilmişsiniz.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
dostum istanbulu çok bilmiyorum ama gülhane parkına yıllar önce gittiğimde papatyalar vardı baya. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst