Palet ayaklık peg basamak yapımı honda shadow wt750

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaparmıyım dedim başladım
Tüm malzemeler %100 AISI 304 kalite paslanmaz (piyasadaki marka olmuşlar gibi demir üzerine kıytırık 2 yılda paslanan kromaj değil)
vakitsizlikten anlatım yapamıyorum bir ara anlatımli, daha sıralı ve net fotolarla topic açacağım
arka yolcu pegleri ilk olarak tarafımından katlanır olarak yapılmıştır

yorum sizlerin
teşekkürler....:bounce:

---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:40 ----------

[/COLOR]bağlantılar
j4CIF.jpg

Önler
2DrOu.jpg

arkalar
lBvbr.jpg


SFuLf.jpg

Ön bitmiş
d2p47.jpg

Arka bitmiş
X8fxb.jpg

İkisi birlikte
CEwCn.jpg

Ön montajlı
ZPetk.jpg

arka montajlı
dstdB.jpg

Arka katlanmış
XYnOo.jpg

Bir başka arkadaşımıza yaptığımız
QPIjc.jpg

k0FEi.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Eline sağlık abi.. Süper olmuş çok beğendim.. İnsanın böyle şeylerin elinden gelmesi gurur verici olsa gerek.. :cat:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
abiciğim on numara olmuş
bu arada gözüme takılan bir şey sorabilir miyim; sanki olması gerekenden biraz açıkta olmuş gibi ben mi yanlış görüyorum?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hep demek zorunda kalıcam sanırım... seni kıskanıyorum :p
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Abi eline emeğine sağlık.Bu modelin esin kaynağı neil armstrong un aydaki ayak izimi:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiciğim on numara olmuş
bu arada gözüme takılan bir şey sorabilir miyim; sanki olması gerekenden biraz açıkta olmuş gibi ben mi yanlış görüyorum?

1-Gereken dediğimiz kişinin boyuna göre değişiyor dostum, standarttan 8 mm acıkta her iki tarafta senin gördüğün sol taraf sağdaki egsoz ne olacak? ))
2-cobra yapmış güya 500 usd ye satıyor olmuşmu sence? egsoza yakınlığına dikkat!!
https://www.facebook.com/photo.php?...24664662.71297.100001113317360&type=3&theater
3-standardıda egsoz yakınca,uzaklastırırken boyumdan daha çok egsozdan uzaklaşmak için bunu yaptım
4-uzun yolda daha rahat olacağını düşünüyorum

---------- Post added at 14:27 ---------- Previous post was at 14:25 ----------

hep demek zorunda kalıcam sanırım... seni kıskanıyorum :p

Bunu dert etme dostum,birşeyler yapmak için isteğini arttırır,
hem senin kıskançlığın neki,hiçolmassa bunu yoruma yazabiliyorsun
kıskançlığından girip, okuyup, seyredip, yorum bile yapmadan kaçanlardan iyidir ):bounce:

---------- Post added at 14:29 ---------- Previous post was at 14:27 ----------

Abi eline emeğine sağlık.Bu modelin esin kaynağı neil armstrong un aydaki ayak izimi:p
Teşekkür ederim
armsrong un aydamı yoksa dünyadaki bir studyodamı o izi bıraktığı hala tartışma konusu
Benim için önemli olan kendimin bu dünyada bırakmam gereken iz,yoksa nekadar boşa yaşamış oluruz bir düşünsene :bounce:

---------- Post added at 14:31 ---------- Previous post was at 14:29 ----------

eline sağlık ustam.
saygılar.
Saygı bizden :bounce:

---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:31 ----------

abiciğim on numara olmuş
bu arada gözüme takılan bir şey sorabilir miyim; sanki olması gerekenden biraz açıkta olmuş gibi ben mi yanlış görüyorum?
unuttuk asıl önemli olan pegin girdiği orjinal yeri bozmamak oyuvadada dikkat edersen 3 mm daha yaklaştırsak paleti aşağı yukarı ayar için çeviremeyiz ve sistem sabit olmak zorunda olur,benim yaptıklarımdaysa paletin önünü kaldırırken arkasını düşürebiliyoruz ister ön kalkık kullanırız ister ön yukarıda
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bayıldım valla harika bir işçilik ...eline sağlık usta...:rendeer:

siparişle çalışıp başka şadovcularıda mest edebilirsin...hem üçbeş girer cebe dimi ama...fenamı olur...sahibinden coma ver ilanı agam ...neden olmasın...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
uzun yolda büyük rahatlık :) güzel olmuş ilerde bende yapacak olursam bana rehber olacak bi başlık olmuş :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Bunların ağırlığı ne kadar usta...

(-saçma soru sormayı alışganlık haline getirmiş üye...:D )

eee...ben bunlardan yapıp evde terlik olarak kullanmayı düşünüyorumda..


__

Elleri öpülesi adamsın..
Tinerciler neler yapıyor yarabbim...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
baştan çıkarıcı , kışkırtıcı ve tabi ki çok seksi olmuş :cherry:

aradaki siyah malzeme nedir , ıslanınca mahsuru olur mu ?
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
ellerine sağlık çok beğendim çok güzel olmuş
bende merak ettim o aradaki siyah malzeme ne suni deri yada kauçuk tarzı bi şey gibi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunların ağırlığı ne kadar usta...

(-saçma soru sormayı alışganlık haline getirmiş üye...:D )

eee...ben bunlardan yapıp evde terlik olarak kullanmayı düşünüyorumda..




__

Elleri öpülesi adamsın..
Tinerciler neler yapıyor yarabbim...

Estağfurullah ne haddimize
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
abi senin daha önce ortaya çıkardığın eserleri de biliyorum,en doğru malzemeyi iyi kullanıp çok düzgün işler başarıyorsun tebrik ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi senin daha önce ortaya çıkardığın eserleri de biliyorum,en doğru malzemeyi iyi kullanıp çok düzgün işler başarıyorsun tebrik ederim.

Tinerci işi işte
sağolasın
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gürol abi, şimdi düşündüm de; sen ir heykeltraşsın. malzeme olarak ta metali kullanıyorsun...

ruhundaki sanat ne kadar ince ve zarif...

sanat yaşamının devamını diliyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gürol abi, şimdi düşündüm de; sen ir heykeltraşsın. malzeme olarak ta metali kullanıyorsun...

ruhundaki sanat ne kadar ince ve zarif...

sanat yaşamının devamını diliyorum :)

Yok yahu okadarda değil
gerçi malzeme farketmez bundan öncede 8 metrelik bir tekne yapmıştım alt fiber ust ahşap ama
sanatcılık başka birşey
ancak saygı duyarız:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst